--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Три роки боротьби
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
« Новини

Відтепер для оформлення субсидій не потрібно довідок про доходи

Жителі області мають можливість скористатися перевагами спрощеної системи надання житлових субсидій, яка вступить в дію вже з 1 травня.

 

Варто пам’ятати, що призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів – заяви та декларації, які необхідно подати до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації. При цьому, Уряд відмінив процедуру надання довідок про доходи, у тому числі й працюючих осіб. Розмір субсидії розраховуватиметься на підставі задекларованих даних заявником.

 

Зміни також передбачають, що субсидія, яку домогосподарства отримували протягом опалювального періоду 2014-2015 років, на наступний сезон призначається автоматично на підставі поданих раніше даних. Громадянам не потрібно надсилати документи повторно. 

 

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.

 

Нагадаємо, що всі домогосподарства області вже отримали бланки заяв і декларацій. Якщо у вас виникають запитання стосовно оформлення субсидії, телефонуйте на «гарячу лінію» департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації за телефоном: (0412) 24-14-08.

 

Прес-служба облдержадміністрації

 

НОВ�Н�