--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Три роки боротьби
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
« Новини

Атестація вчителя - це іспит на компетентність

Атестація вчителя – це іспит на компетентність 

У квітні цього року проходитиме атестація педагогічних працівників району, метою якої є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогів, росту їх професійної майстерності тощо. Атестація вчителя – це іспит на компетентність.

Атестації передує районний творчий звіт вчителів, який започаткований районним методичним кабінетом у 2014 році. У цьому році такий звіт відбувся 27 березня на базі Романівської гімназії.

Сімнадцять педагогів району, які претендують на вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання, представили свій досвід роботи, досягнення, яких набули у міжатестаційний період. Це вчителі Романівської гімназії, Булдичівської, Вільшанської, Камінської, Карвинівської, Старочуднівськогутянської, Червонохатківської, Ягодинської, Ясногородської, Товщанської шкіл. Звіт проходив у формі мультимедійних презентацій, фоторепортажу з творчої декади «Я атестуюсь», виставки методичних доробок.

Вчителі продемонстрували володіння інноваційними освітніми методиками й технологіями, які  поширюють у професійному середовищі, уміння продукувати оригінальні ідеї. Кліменчук Н.В., Бричковська І.В.,  Верніцька Л.М.,  Джегірей Т.М.. Садурська О.Л. та Яременко А.Г.   представили авторські розробки уроків, методичні рекомендації, які схвалені науково-методичною радою навчальних закладів або Житомирським ОІППО.

Учасники районного заходу відмітили, що такі звіти необхідні. Вони сприяють розвитку творчої ініціативи вчителя, підвищенню його престижу й авторитету. Зрозуміло, що кожен вчитель шукає власні шляхи навчання, проте робить це через вивчення та переосмислення передового педагогічного досвіду колег району, області, країни.

Крім цього, заступники директорів шкіл, голови методоб’єднань, які були присутні на заході,  зрозуміли, що пріоритетною науково-методичною проблемою, над якою повинні працювати методичні служби – формування конкурентно-спроможного фахівця з високим рівнем професіоналізму, методичної і загальної культури. 

За матеріалами відділу освіти

райдержадміністрації

НОВ�Н�