--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
Національна академія
« Новини

Про стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року

Про стан роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування», розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій в районній державній адміністрації, структурних підрозділах, виконавчих комітетах сільських та селищних рад протягом звітного періоду проводилася робота з виконання положень законодавства щодо розгляду звернень громадян.

Протягом 9 місяців 2019 року до райдержадміністрації надійшло і було опрацьовано 392 звернення, що на 20,5% менше, ніж у відповідному періоді минулого року (2018р. – 493 звернення), в яких було порушено 405 питань.

За категорією громадян, що вказали свій соціальний статус, найбільше до райдержадміністрації звернулося  пенсіонерів-19,6%, працюючих  громадян- 6,3%.

З 392 звернень, що надійшли до райдержадміністрації, 20– колективні. З їх врахуванням до райдержадміністрації звернулося 579 громадян.

Із загальної кількості найбільше звернень надійшло від громадян Романівської – 92 або 23,4%, Миропільської – 55 або 14,03 %, Биківської -36 або 9,2% селищних рад, Романівської – 25 або 6,3% та Карвинівської-21або 5,3% сільських рад.

34 звернення надійшло від громадян, що проживають за межами району.

З аналізу звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації, залишаються актуальними:

На першому місці перебувають звернення з питань соціального захисту населення228 або 58,1 % від загальної кількості .

З них -  128 – з надання матеріальної допомоги, 86- отримання соціальних виплат, субсидій.

За результатами розгляду жителям району, з районного бюджету   надано грошову допомогу в сумі 101986 тис. грн.             

На решту звернень громадяни отримали ґрунтовні роз’яснення від  управління праці та соціального захисту населення, посадовим особам якого  було доручено розгляд звернень даного блоку питань.         

Друге  місце займають  питання  захисту прав дітей  - 40 або 10,2% від загальної кількості.

За заявами громадян видано розпорядження голови райдержадміністрації.

На третьому місці перебувають звернення з питань комунального господарства-28 звернень або 7,1% від загальної кількості( благоустрій територій, ремонт доріг, електропостачання,газопостачання).

На четвертому місці перебувають питання, 27 звернень або 6,9%, аграрної політики і земельних відносин(власність на землю, врегулювання земельних конфліктів, підтримка сільськогосподарських товаровиробників).

Частина звернень вирішено позитивно, на решту громадяни отримали роз’яснення.

В структурі звернень колективні звернення  складають 5,1% або 20 звернень.

 

З 20  колективних звернень, 4 звернення  надійшло від громадян Романівської селищної ради.

Найбільше колективно громадяни району звертались до органів влади з питань освіти -5.

На всі звернення громадяни  отримали ґрунтовні роз’яснення.

Загалом, за звітний період задоволено близько 48, 2 % звернень, на решту звернень громадяни отримали роз’яснення.

 

Головний спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації                                     Людмила ЛІХОВА

НОВ�Н�