--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Три роки боротьби
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
« Новини

«Власний дім» – програма, яка дає можливість отримати своє житло під 3% річних

«Власний дім» – програма, яка дає можливість отримати своє житло під 3% річних

Житомирська область, програма, "Власний дім", будівництво, купівля, сільська місцевість 

На Житомирщині діє програма «Власний дім», яка надає унікальну можливість отримати пільговий кредит на житло під 3% річних.

 

Пільговий кредит можна отримати на будівництво, придбання та реконструкцію житла тим жителям області, які проживають та працюють у сільській місцевості.

 

Цьогоріч програмою скористалися 39 сімей та отримали пільгові кредити на загальну суму 6 млн 300 тис. грн.

 

Кредит надається терміном до 30 років під 0-3% річних у таких розмірах:

  • до 300 тисяч гривень для будівництва житла;
  • до 200 тисяч гривень для придбання житла;
  • до 150 тисяч гривень на ремонт чи реконструкцію житла.

Щоб отримати кредит, потрібно подати заявку та необхідні документи до «Обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі» за адресою: м. Житомир, майдан Корольова, 12, каб. 510, 512. Довідкова інформація за телефоном: (0412) 42-16-06.

 

Загальний перелік  документів  для  отримання  пільгового кредиту:

 

1. Заява на ім'я керівника виконавчого органу фонду про надання кредиту;

 

2. Клопотання органу  місцевого   самоврядування   про надання кредиту;

 

3. Паспорт громадянина України;

 

4. Довідка про склад сім'ї;

 

5. Документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника  (довідку  про доходи позичальника і членів його сім'ї, одержані за попередні 6  місяців) або декларацію фізичної особи-підприємця (за 4 квартали);

 

6. Довідка, видану органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла заявника та подружжя;

 

7. Копія документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків придбання житла);

 

8. Копія проектно-кошторисної документації або будівельного паспорта, вартість виготовлення яких може входити до суми кредиту (крім випадків придбання або реконструкції житла);

 

9. Довідка про працевлаштування на підприємстві, в установі та організації;

 

10. Заява власника житла чи об’єкта незавершеного житлового будівництва про згоду продати його із зазначенням погоджених з індивідуальним забудовником ціни та інших істотних умов договору купівлі-продажу (в разі придбання житла);

 

11. Документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (у разі наявності);

 

12. Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності);

 

13.Копія витягу з  рішення сільської та/або селищної ради про відведення земельної ділянки та надання дозволу на забудову (крім випадків придбання, реконструкції житла або спорудження інженерних мереж);

 

14.Клопотання РДА про надання кредиту;

 

15. Копія ідентифікаційного податкового номера;

 

16. Копія свідоцтва про народження дітей (в разі наявності);

 

17. Копія свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб-підприємців);

 

18. Згода членів сім’ї на отримання позики та участь майном у виконанні зобов’язань;

 

19. Договір про відкриття поточного рахунку фізичної особи в банку;

 

20. Заява про персональні дані;

 

21. Гарантійний лист про відсутність інших пільгових кредитів у позичальника та членів його сім’ї;

 

22. Експертна оцінка будинку та землі;

 

23. Копія свідоцтва про шлюб/розлучення;

 

24. Фотозвіт об’єкта кредитування;

 

25. Копія паспорту, ІПН, довідка про відкриття поточного рахунку Продавця житла.

 

Перелік документів для оформлення поруки:

 

1. Документи поручителя (паспорт, ІПН);

 

2. Документи, необхідні для визначення платоспроможності поручителя (довідку  з  місця роботи тощо)

 

Перелік документів для оформлення забезпечення (застава, страховка):

 

1. Копія технічного паспорта на житловий будинок;

 

2. Копія свідоцтва про право власності будинку;

 

3. Копія витягу з реєстру прав власності на нерухоме майно;

 

4. Копія Акту на право власності на земельну ділянку або витягу з реєстру прав;

 

5. Довідка органу місцевого самоврядування про земельну ділянку (неприватизована);

 

6. Договір іпотеки посвідчений нотаріусом;

 

7. Договір страхування ризиків неповернення кредиту та/або іпотеки.

 

Нагадаємо, нещодавно голова ОДА Ігор Гундич провів комісію, яка погодила видачу пільгових кредитів ще 6 родинам

НОВ�Н�