--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Три роки боротьби
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
« Новини

Інклюзивне навчання дало йому поштовх у життя, - мама 12-річного хлопчика

Інклюзивне навчання дало йому поштовх у життя, - мама 12-річного хлопчика

Житомирщина, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами 

Про інклюзивне навчання дітей, власні очікування, які перевершив син, та гарних педагогів, розповідає жителька Романівського району Анна Дзензелівська.

 

Жінка розповідає, що минулого року переїхали до Житомирської області з Луцька. І одразу старший син Влад пішов до ліцею на інклюзивне навчання у п’ятий клас.

 

«Ми переїхали у листопаді минулого року і одразу пішли на інклюзивне навчання. Зараз Влад навчається у 6-му класі у гімназії, у 5-й клас ходив до ліцею. Індивідуальне навчання нас не влаштовувало, адже я хотіла соціалізувати дитину. Так вирішили йти в колектив, аби розвивався, навчався, робив помилки, які будемо виправляти», - говорить Анна Дзензелівська.

 

Жителька Романова дуже схвально відгукується про асистента вчителя, яка допомагає на уроках Владу. До речі, в цьому ж класі навчається ще один хлопчик на інклюзивному навчанні. Також жінка говорить, що вчителі бачать роботу дитини, старання, відмічають його успіхи.

 

За словами мами Влада, у Луцьку хлопчик навчався у навчально-реабілітаційному спеціалізованому закладі, де у класі було десять дітей з особливими освітніми потребами. У звичайному класі ж багато дітей, всі разом навчаються. Це дає можливість більше спілкуватися, товаришувати. Не перебувати в певному ізольованому просторі.

 

Анна Дзензелівська відмічає, що асистент знайшла підхід до Влада. Кілька разів на тиждень батьки дізнаються про успіхи та адаптацію сина.

 

«Завдяки інклюзивному навчанню та спільним старанням - вчителів, асистента, батьків - дитина адаптувалася, успішність покращилася. Інклюзивне навчання дало йому поштовх у життя, адже він почав більше спілкуватися з дітками, знайшов більше друзів, став не такий замкнутий», - зазначає мама Влада.

 

За її словами, хлопчику подобається ходити до школи. Не завжди хочеться вчитися, проте саме ходити на навчання подобається.

 

«Владу подобається історія. Це новий предмет. Тато і дідусь знають історію, і дитині дуже подобається готуватися до цього уроку. Став більш відповідальним», - говорить жінка.

 

У гімназії кожного тижня у Влада є індивідуальні заняття з логопедом та психологом.

 

«Я спочатку думала, що, можливо, не встигав би за загальною програмою, вона важка, там більше вимог. П’ятий клас трохи важче було, адже у Луцьку навчався у спеціалізованому класі. Цього року вже втягнувся. Навчальний матеріал схвачує, краще вчить те, що цікавить і подобається, - відмічає Анна Юріївна. - Зміни видно, ми всі разом перебороли і йтимемо до кінця».

 

Менший син цієї родини також навчається на інклюзивному навчанні у центрі розвитку дитини. Мама хлопчика зауважує, що дитині дуже подобається ходити до садочка.

 

Нагадаємо, що на Житомирщині вже створено 29 інклюзивно-ресурсних центрів. Деякі вже проводять комплексну оцінку дітей з особливими освітніми потребами та за її результатами напрацьовують індивідуальні плани корекційно-розвивальних занять.

 

 

 

 

 

 

НОВ�Н�