--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
Національна академія
« Новини

МОН проводитиме анкетування учнів для кращого розуміння потреб реформи профосвіти

МОН проводитиме анкетування учнів для кращого розуміння потреб реформи профосвіти

Україна, МОН, профосвіта, анкетування, навчальні заклади, профорієнтація 

Для першого та останнього курсів закладів профосвіти розроблено онлайн-анкети, які мають покращити взаємодію з учнями на місцевому рівні, а також змінити формат роботи з абітурієнтами упродовж вступної кампанії. Узагальнені дані використовуватимуть профільні фахівці для розуміння потреб учнів під час побудови реформи профосвіти. 

 

Про це повідомляє Міністерство освіти і науки України. Лист з інформацією про анкетування був розісланий сьогодні, 1 листопада, департаментам освіти і науки обласних та Київської міської державної адміністрацій. 

 

“Вже традиційно під час вступної кампанії ми чуємо від керівників закладів нарікання на те, що школярі недостатньо знають про професії, не розуміють переваг та можливостей, які дає профосвіта. Вони скаржаться, що, зокрема через це, не можуть набрати учнів у повному обсязі, навіть на бюджетні місця. Водночас формат профорієнтаційних заходів часто лишається незмінним. Цим анкетуванням ми, насамперед, хочемо привернути увагу освітян, які працюють на місцях, до вподобань сучасної молоді. Отримана інформація допоможе викладачам зрозуміти, чого прагнуть учні, що мотивує їх старанно навчатися, як налагодити партнерство у межах навчального процесу”, - пояснила генеральний директор Директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік. 

 

Питання, на які відповідатимуть респонденти, поділені на два блоки. Перший стосується професійної сфери, другий - особистісного розвитку. У першому блоці учні розказують, що або хто вплинув на вибір професії та закладу, чи впевнені вони у затребуваності на ринку праці, чи мають намір працювати за фахом. Далі треба вказати, яка з прочитаних книг їх найбільше вразила, особисту мету на різні проміжки часу. 

 

Анкетування є анонімним та конфіденційним. Наразі фахівці директорату провели пілотне опитування серед учнів кількох училищ Києва.  

 

“Пілотні результати нас приємно вразили. Звичайно, ми розуміємо, що це локальний масштаб і загальна картина буде іншою. Далі ми плануємо узагальнити інформацію з різних регіонів та від учнів різних професій, щоб отримати об'єктивну картину щодо ставлення потенційних вступників до вибору професії, факторів, які впливають на їх вибір тощо. Усе це ми врахуємо під час кампанії з підвищення престижу профосвіти, а також під час розробки документів, які регламентують розвиток напряму”, - зазначила Ірина Шумік.  

Вона підкреслила, що фахівці МОН вже почали співпрацю з освітянами та роботодавцями різних областей щодо розробки плану популяризації професійної освіти.  

НОВ�Н�