--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Три роки боротьби
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
« Новини

Про підсумки роботи із зверненнями громадян в Романівській РДА за перше півріччя 2018 року

Про підсумки роботи із зверненнями громадян в Романівській районній державній адміністрації за перше півріччя 2018 року

Протягом першого півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло і було опрацьовано 344 звернення, що на 18% менше, ніж у відповідному періоді минулого року (2017р. – 418 звернень).

З 344 звернень, що надійшли до райдержадміністрації:

18 звернень  колективні, що складають 5,23% від загальної кількості, з їх врахуванням до  райдержадміністрації звернулось 484 громадяни.

  За категорією заявників, які вказали свій соціальний статус, найбільше звернень, за звітний період, надійшло від: працюючих громадян 34,3 % , пенсіонерів – 19,47 %.

Із загальної кількості найбільше звернень надійшло від громадян Романівської – 72 , Миропільської – 48 селищних рад  та 19 від громадян Врублівської сільської ради .

37 звернень  надійшло від громадян, що проживають за межами району.

З аналізу звернень, що надійшли на адресу районної державної адміністрації  на першому місці перебувають звернення з питань соціального захисту населення127 або 36,9 %.

З 127 звернень з даного блоку питань   86 – з надання матеріальної допомоги для вирішення проблемних питань з  проходження дороговартісного оперативного лікування, ліквідації наслідків пожежі. 

20 звернень розглядалося на засіданнях комісії з питань надання одноразової грошової допомоги громадянам району при райдержадміністрації. За результатами розгляду жителям району, з районного бюджету, надано грошову допомогу в сумі 13 тис. 900 грн.

Найбільше звернень такого плану надійшло від громадян Романівської – 30, Биківської-10, Миропільської – 8  селищних,  Старочуднівськогутянської - 8 , Карвинівської -6 сільських рад.

35 звернень надійщло на розгляд райдержадміністрації, через урядову Гарячу лінію, з питань прискорення виплати державних соціальних виплат, отримання та перерахунку субсидій.

На всі звернення громадяни отримали вичерпні роз’яснення.

   Друге  місце у рейтингу займають звернення з питань земельних відносин та аграрної політики: надійшло 107 звернень або 31,1% від загальної кількості.

Серед них, 100 звернень з питання оформлення права власності на землю. За заявами громадян видано розпорядження голови райдержадміністрації та надано грунтовні роз’яснення.

Найбільше звернень  надійшло  від жителів Камінської сільської ради-11 та по 10 від жителів Миропільської селищної, Вільшанської  сільської рад.

Третє  місце займають питання житлово-комунального господарства22 або 6,4 % усіх звернень.

11 з них – це питання з благоустрою території, ремонту доріг та їх очистки в зимовий період.   Дане питання піднімали жителі Нивненської сільської ради, Биківської, Миропільської  селищних рад.

7 звернень надійшло з питань газопостачання, 5 з них від громадян Миропільської селищної ради.

Про можливість їх вирішення громадянам надано роз’яснення.

Крім цього, звертались громадяни до райдержадміністрації із рядом інших питань,що їх турбують.

В структурі звернень 5,25% або 18 займають колективні звернення.

По 2 колективні звернення надійшло від мешканців Врублівської, Ольшанської, Соболівської сільських та Миропільської селищної рад. У переважній більшості колективно громада зверталась до органів влади з питань

-благоустрою території та ремонту доріг – 6;

-відновлення автобусного сполучення – 5.

Аналізуючи звернення, що надійшли на розгляд райдержадміністрації слід зазначити, що значну їх частину становлять звернення, надіслані до райдержадміністрації від органів влади вищого рівня - 109, що складає 31,68% усіх звернень.

Так  протягом шести місяців 2018 року до райдержадміністрації через обласну державну адміністрацію надійшло на вирішення 87 звернень, із них -72 за зверненнями громадян  на Урядову гарячу лінію.

У зверненнях, що надійшли на адресу райдержадміністрації громадяни порушили питання різноманітного характеру, частина з яких вирішена позитивно, на решту - громадяни отримали ґрунтовні роз’яснення в межах чинного законодавства.

Начальник загального відділу

апарату райдержадміністрації                                                В.Я.Кулибаба

НОВ�Н�