--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Три роки боротьби
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
« Новини

Протягом місяця спецкомісія перевірятиме комплектність документів співробітників ОДА

Протягом місяця спецкомісія перевірятиме комплектність документів співробітників ОДА

Житомирська область, комісія, перевірка, службове розслідування, Олексій Шатило 

Під час службового розслідування щодо порушень процедури проведення спецперевірок комісія детально вивчить особові справи співробітників ОДА та комплектність документів.

 

Про це повідомив керівник апарату ОДА Олексій Шатило, коментуючи телеканалу «СК1» ситуацію щодо припису НАЗК за результатами перевірки ОДА.

 

Олексій Шатило зазначив, що перевірка, яка протягом 2 тижнів нещодавно проходила в ОДА, носила плановий характер. Її здійснили фахівці НАЗК в комплексі з представниками інших центральних органів виконавчої влади. Під час перевірки опрацьовували стан виконавської дисципліни в ОДА та структурних підрозділах ОДА.

 

«Це питання повністю процедурного характеру, яке комісія детально вивчить і підготує пропозиції відповідно до законодавства. Тому у цій ситуації особливого резонансу немає. Адже тут немає й натяку на грубе порушення законодавства, яке б тягнуло матеріальні наслідки, чи незаконне призначення на посаду. В приписі вказані посадові особи, стосовно яких представники НАЗК ніби виявили певні порушення у процедурі погодження при призначенні на посаду. Зараз зарано говорити про те, чи дійсно є порушення. Ми маємо провести перевірку, за результатами якої буде поінформовано керівництво ОДА», – наголосив Олексій Шатило.

 

Олексій Шатило акцентував, що суть припису в тому, чи наявні документи, чи наявні акти спеціальної перевірки, чи вони актуальні, чи мають вони бути оновлені.

 

«В процесі перевірки НАЗК виявили певні недоліки в роботі, які відображені в приписі. Як засіб реагування на припис, голова ОДА 22 травня підписав розпорядження про створення комісії, яка протягом місяця – до 23 червня – має вивчити ситуацію, що склалась навколо фактів припису. Комісія має внести рекомендації щодо управлінських дій, які мають бути вчинені за наслідками цієї перевірки. В процесі роботи комісія вивчить уважно особові справи співробітників, перш за все комплектність документів державних службовців, стосовно яких були зауваження НАЗК. Тут не йдеться ні про фінансово-господарські питання, ні про відсутність документів», – зазначив керівник апарату ОДА.

 

Нагадаємо, що голова ОДА затвердив склад комісії, яка проведе службове розслідування щодо процедурного питання спецперевірок.

 

НОВ�Н�