--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Три роки боротьби
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
« Новини

Інформація про соціально-економічний стан району в 2017 році і прогноз основних показників на 2018

Інформація про соціально-економічний стан Романівського району в 2017 році і прогноз основних показників розвитку на 2018 рік, які покладено в основу проекту бюджету

                                                  

1.1.Промисловість

Промисловими  підприємствами  району за 10 місяців  2017 року  вироблено  продукції в діючих цінах на  суму  218,4 млн.грн. Нарощення виробництва продукції забезпечено на підприємствах: ТОВ «Вівад-09», ТОВ «Граніт», ТОВ «Екобрикетплюс».

Обсяг реалізованої промислової продукції по району  склав 233,3 млн.грн., в т.ч. на експорт 185,0 млн.грн.  Всього експортується від загальної суми реалізації 79%.

Промисловими підприємствами ведеться пошук нових ринків збуту продукції, зокрема й на експорт.

  1.2.Сільське господарство

Зусилля трудівників агропромислового комплексу району спрямовані на збирання пізніх зернових, а також технічних культур урожаю 2017 року, організацію догляду та здійснення контролю за фітосанітарним станом посівів сільськогосподарських культур під урожай 2018 року.

За оперативною інформацією по сільськогосподарських підприємствах завершено збирання ранніх зернових та зернобобових культур, а саме 5 967 га, намолочено 32 611 тонн, при урожайності 54,6 цнт/га, в тому числі:

 

  • пшениці 4 463 га, намолочено 27 930 тонн, урожайність 62,6 цнт/га,
  • ячменю 573 га, намолочено 1 967 тонн, урожайність 34,3 ц/га,
  • жита 227 га, намолочено 562 тонн, урожайність 24,8 цнт/га,
  • овесу 122 га, намолочено 249 тонн, урожайність 20,4 цнт/га,
  • гороху 582 га, намолочено 1 903 тонн, урожайність 32,7 цнт/га.

 

Крім того ріпаку скошено на площі 764 га, обмолочено 764 га, намолочено 2 461 тонн, урожайність 32,2 цнт/га., гречки 949 га, вал 771 тонн при урожайності 8,1 цнт/га, кукурудзи на зерно 1 100 га, або 40 %, вал 8 000 тонн при урожайності 72,7 цнт/га.

Зібрано сої 5 350 га, або 90 %, намолочено 10 600 тонн, при урожайності 19,8 цнт/га, соняшнику зібрано на площі 2 080 га, або 98 % намолочено 4 450 тонн, при урожайності 21,3 цнт/га, цукрового буряку 568 га, або 100 %, накопано 40 308 тонн солодких коренів, при урожайності 710,0 цнт/га.

Поряд із збиральними роботами сільськогосподарських культур агроформування району проводили роботи по підготовці до посіву та посів озимих культур під урожай 2018 року.

По сільськогосподарських агроформуваннях району під урожай 2018 року посіяно озимих культур на площі 6 886 га, або 117 %, що на 755 га більше до минулого року. Із них озимих зернових культур на площі 5 073 га, що становить 106 %, в тому числі озимої пшениці 4 270 га, озимого тритикале 80 га, озимого жита 283 га, озимого ячменю 440 га. Крім того, озимого ріпаку на площі 1 768 га, або 176 %.

В агроформуваннях  району станом на 1 листопада 2017 року утримується   1 072 голів ВРХ, що на 2 голови менше до минулого місяця та на 170 голів менше до минулого року, в тому числі 576 голів  корів, що на 30 голів менше до минулого місяця та на 152 голови менше до минулого року. Надоєно 20 793 цнт. молока, що на 620 цнт. менше до минулого року.

Вирощено худоби (в живій вазі) – 635,3 цнт, що на 175,7 цнт більше до минулого року.

Всі тваринницькі приміщення підготовлені до зимово-стійлового періоду утримання худоби 2017-2018 років.

Для утримання худоби заготовлено сіна 750 тонн, сінажу 900 тонн, силосу 2 610 тонн, соломи 1 100 тонн, зернофуражу 800 тонн.

 

2.Стан розрахунків комунальних підприємств за електроенергію

та природний газ.

     Заборгованість за спожиті електроенергію та природній газ на підприємствах житлово-комунальної сфери району відсутня.

3. Аналіз інвестиційної діяльності

Промислові та сільськогосподарські підприємства району для розвитку виробництва, оновлення та придбання основних засобів залучають власні кошти.

За статистичними даними за перше півріччя поточного року освоєно капітальних інвестицій понад 71,2 млн.грн., обсяг капітальних інвестицій  на одну особу складає 2502,5 тис.грн.

Протягом січня-жовтня 2017 року агроформуваннями району вкладено інвестиційних коштів в сумі 62,7 млн.грн., в тому числі на закупку сільськогосподарської техніки 56,3 млн. грн, закуплено 36 одиниць техніки.

За оперативними даними станом на 01.11.17р. обсяг капітальних інвестицій  становитиме близько 100 млн.грн..

Прямі іноземні інвестиції на 01.07.17р. становлять 7189,5 тис.дол.США.  

Через засоби  масової інформації доводиться інформація до керівників усіх форм власності про найважливіші Міжнародні та вітчизняні виставкові заходи, проведення та умови участі у виставково-ярмаркових заходах.

4. Стан розвитку будівельної діяльності  

За звітний період розпочато будівництво 4 житлових об’єкти, введено в експлуатацію 6 таких об’єктів загальною площею 804 м2.

Будівництво житлових будівель здійснюється  за власні кошти громадян. В поточному році надано 17 консультацій молодим сім’ям про будівництво житла за програмою «Власний дім», видано 8 клопотань про надання пільгового кредиту. Повноважною комісією КП «Обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі» погоджено отримання коштів пільгового довготермінового кредиту для двох заявників.

         На території району проводяться будівельно-монтажні роботи на новобудовах садибного житлового будівництва, лікувального корпусу Романівської ЦРЛ, об’єктах капітального ремонту закладів освіти, культури, охорони здоров’я.

5. Стан розвитку зовнішньоекономічної діяльності

У січні-жовтні  2017 року ТОВ «Вівад 09», ТОВ «Екобрикетплюс» та ТОВ «Світ каменя» експортувалась промислова продукція, обсяг експорту якої  склав 185,0 млн.грн.. Всього експортується від загальної суми реалізації 79%.

6. Аналіз ситуації у житлово-комунальному господарстві

Станом  на  01.11.2017  року заборгованість населення  за  житлово-комунальні послуги відсутня, а навпаки, внаслідок нарахованих субсидій та пільг спостерігається переплата в сумі 283,2 тис.грн. 

До початку року сума переплати збільшилася на 86,5 тис.грн або на 44,1 % (283,2 : 196,5 – 1,00).

Рівень оплати населенням житлово-комунальних послуг з початку року становить 103,7 %  (2524,3 : 2434,9).

7. Аналіз соціальної сфери

 

7.1.Доходи населення

За оперативними даними станом на 01 листопада 2017 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Здійснюється оперативне реагування на звернення громадян щодо невиплати заробітної плати та інших порушень законодавства з праці.

В районі проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання законодавства про працю. У місцевій газеті «Романівський вісник» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації розміщено статті: «5 причин, чому не варто погоджуватися на роботу без офіційного оформлення трудових відносин», «Про зміни законодавства з оплати праці у 2017 році», «Романівський район: легалізація трудових відносин», «Уряд врегулював оплату праці працівників держорганів у 2017 році», «За підвищенням зарплат до 3200 грн. у кожній області стежитимуть міжвідомчі робочі групи», «Трудовий договір: достатньо наказу про прийняття!», «Що таке трудовий договір та договір цивільно-правового характеру?», функціонує рубрика «Держпраці інформує».

Протягом січня-жовтня 2017 року робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення здійснено 45 рейдів – виїздів, здійснювались обстеження шляхом обходів, під час яких проведено 551 обстеження місць здійснення діяльності суб’єктами господарювання щодо виявлення працівників без належного оформлення трудових відносин. За результатами обстежень встановлено факти порушення трудового законодавства, а саме: виявлено 153 особи, що працювали без трудових угод. За наслідками проведення контрольно - роз’яснювальної роботи станом на 01.10.2017 р. 25 осіб зареєструвались як фізична особа –підприємець та з 128 осіб оформлено трудові відносини.

З початку 2017 року питання легалізації виплати заробітної плати було розглянуто на десяти засіданнях робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення на яких, обговорювалася відповідна робота щодо здійснення контролю за додержанням роботодавцями мінімальних державних гарантій з питань оплати праці з врахуванням останніх змін до трудового законодавства. Заслухано 24 керівника суб’єктів господарської діяльності, проаналізовано кожен випадок неукладання трудових договорів між працівниками та працедавцями, причини нарахування заробітної плати нижче встановленого законодавством мінімального рівня. З кожним керівником узгоджуються та встановлюються терміни щодо впорядкування трудових відносин з найманими працівниками, забезпечення зростання заробітної плати.

7.2. Ринок праці

Протягом січня - жовтня 2017 року послугами районного центру зайнятості з урахуванням незайнятих громадян, які перебували на обліку на початок року, скористалися 1345 незайнятих громадян, що на  12 % менше аналогічного періоду минулого року. Всього протягом звітного періоду зареєстровано 716 осіб, що на 23 осіб більше ніж за січень – жовтень 2016 р.

Станом на 01.11.2017 р. на обліку в центрі зайнятості перебуває 458 безробітних осіб, з них із призначеною допомогою по безробіттю – 315 осіб (на кінець жовтня 2016 року отримували допомогу по безробіттю 397 осіб).

Активними заходами сприяння зайнятості населення було охоплено 920 осіб. Зокрема, працевлаштовано 705 особу, з них безробітних 360  осіб, з них жінок – 136 чол., особи віком до 35 років – 90 чол., особи, що мають додаткові гарантії під час працевлаштування – 140 осіб, з них 10 чол. учасників АТО.

         Протягом січня – жовтня 2017 року професійне навчання за направленням центру зайнятості проходило 133 безробітних осіб.

1 безробітній громадянці допомогу по безробіттю призначено одноразово для організації  підприємницької діяльності.

В громадських роботах взяли 51 осіб участь, в роботах тимчасового характеру 31 особа.

Допомогу по безробіттю протягом звітного періоду отримали 1116 осіб. Сума виплаченої допомоги становить  7 млн.грн.

         За вищевказаний період роботодавцями району подано 908 вакансій, що на 409 вакансії більше до відповідного періоду 2016 року. Рівень укомплектування вакансій становить 74  %. Середня тривалість пошуку роботи в районі, станом на 01.11.2017 р. становить 159 кал. днів без урахування терміну проходження навчання, що на 28 кал.дн. менше до відповідного періоду 2016 року.

Потреба підприємств в працівниках на 01.11.2017 р. становила 31 особу.

Інформація про виконання районного бюджету за 11 місяців 2017 року

  За січень - листопад 2017 року загальна сума надходжень до районного бюджету, без врахування міжбюджетних трансфертів, склала 26644,8  тис. грн., з яких доходи загального фонду становлять 25263,2 тис. грн., спеціального – 1381,6 тис. грн.

У порівнянні до затвердженого плану надходжень до загального фонду станом на 01.12.2017 виконання становить 117,7 відсотка. Проти відповідного періоду 2016 року обсяг доходів загального фонду збільшився на 3076,8 тис. грн. або на 13,9 відсотків.

За 11 місяців 2017 року до спеціального фонду районного бюджету надійшло (без врахування міжбюджетних трансфертів) 1381,6 тис. грн. Джерелами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ та кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності.  

Оцінка доходів районного бюджету на 2018 рік

Прогноз дохідної частини районного бюджету на 2018 рік розроблений на основі норм чинного бюджетного та податкового законодавства з урахуванням положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», а також виходячи з прогнозу основних макропоказників соціально – економічного розвитку держави, області та району.

Розрахунок дохідної частини районного бюджету на 2018 рік в розрізі окремих видів надходжень здійснено виходячи з показників соціально – економічного розвитку району, тенденцій та динаміки надходжень платежів до бюджету, наявної бази оподаткування.

Очікується, що дохідну частину загального фонду районного бюджету в 2018 році будуть формувати наступні  джерела надходжень:

  • Ø податок та збір на доходи фізичних осіб;
  • Ø податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності; 
  • Ø частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету;
  • Ø плата за надання адміністративних послуг (включає 2 види надходжень);
  • Ø надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності.

Загальний фонд

Згідно з проведеними  розрахунками обсяг доходів загального фонду районного бюджету, без урахування трансфертів, прогнозується у сумі 31 млн. 500 тис. грн.

         Найбільшим бюджетоутворюючим джерелом надходжень є податок  та збір на доходи фізичних осіб.

         У  відповідності до законодавства податок та збір на доходи фізичних осіб справляється у розмірі 18 відсотків від загального місячного оподатковуваного доходу платника податку.

         У відповідності до статей 29, 64 та 66 Бюджетного кодексу України  податок та збір на доходи фізичних осіб зараховується у наступних розмірах:

  • Ø до обласного бюджету – 15 відсотків;
  • Ø до районних бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно з законом – 60 відсотків;
  • Ø до державного бюджету – 25 відсотків.

Основні чинники, які впливатимуть на надходження податку на доходи фізичних осіб у 2018 році:

  • Ø підвищення мінімальної заробітної плати  з 3200 грн. на кінець 2017 року до 3723 грн. з 01.01.2018;
  • Ø очікуване зростання середньомісячної заробітної плати до 6900 гривень на місяць;
  • Ø легалізація виплати заробітної плати та інше.

Загальна сума податку на доходи фізичних осіб на 2018 рік до районного бюджету планується в обсязі 30 млн. 945,5 тис. грн.

Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності сплачується підприємствами та фінансовими установами, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ району.

Станом на 01.12.2017 до районного бюджету сплату податку на прибуток забезпечила тільки Романівська ЦРА №54 –4,4 тис. грн.

Динаміка надходжень податку на прибуток до районного бюджету

                                                                                                       тис. грн.

 

2014 рік

2015 рік

2016  рік

2017  рік

Сума податку, тис. грн.

22,1

31,7

4,9

4,4

Приріст (зменшення) до попереднього року, %

 

+45,4%

 

+43,4%

 

-74,5%

 

-10,2%

         Виходячи з показників соціально – економічного розвитку району на 2018 рік обсяг надходжень податку на прибуток до районного бюджету на 2018 рік розраховано в сумі 1,5 тис. грн.

Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету

         Рішенням районної ради від 24.04.2012 № 174 встановлено, що комунальні унітарні підприємства та їх об’єднання, які належать до спільної власності територіальних громад району, сплачують до районного бюджету за результатами своєї діяльності 20 відсотків від одержаного чистого прибутку (доходу). Протягом січня –листопада 2017 року до районного бюджету надійшло 1,5 тис. грн. (платники: Романівська ЦРА №54 та Романівське комунальне проектно-виробниче архітектурно-планувальне підприємство) Прогнозні надходження у вигляді відрахувань частини прибутку комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, які належать до спільної власності територіальних громад району, на 2018 рік становлять 0,5 тис. грн.

Плата за надання адміністративних послуг

Станом на 01.12.2017 до районного бюджету надійшло 425,0 тис. грн. від надання адмінпослуг. На 2018 рік до районного бюджету плануються дані надходження в обсязі 452,5 тис. грн.  Складовими даних послуг є:

  • Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – заплановано в сумі 28,0 тис.грн.,
  • Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – заплановано в сумі 424,5 тис.грн.

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності

Рішенням районної ради від 20.07.2011 №75 затверджена  Методика розрахунку і порядку використання плати за оренду майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ району, згідно якої 70 відсотків орендної плати надходить балансоутримувачу майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району, 30 відсотків – районному бюджету. 

Станом на 01.12. 2017 загальна сума надходжень орендної плати до районного бюджету склала 94,0 тис. грн. Прогнозні надходження у 2018 році до районного бюджету розраховані в сумі 100,0 тис. грн.        

Спеціальний фонд 

Власні надходження бюджетних установ ( плата за послуги, що надаються бюджетними установами; надходження від господарської діяльності бюджетних установ; плата за оренду майна бюджетних установ; благодійні внески тощо) використовуються на відповідну мету, в залежності від джерел надходжень коштів та лише в межах таких надходжень. Протягом січня – листопада 2017 бюджетні установи, що фінансуються з районного бюджету, отримали 1241,7 тис. грн. власних надходжень. Прогнозний показник на 2018 рік становить 273,5 тис. грн. і не враховує можливі надходження сум благодійної допомоги бюджетним установам, отримані ними гранти та дарунки (такі кошти не мають постійного характеру і плануються лише за умови наявності укладених угод).

Фінансове вирівнювання податкоспроможності територій

Згідно Бюджетного кодексу України передбачено систему бюджетного вирівнювання, яка передбачає горизонтальне вирівнювання податкоспроможності територій залежно від рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб на одного жителя.

Механізм вирівнювання передбачає, що місцеві бюджети з рівнем надходжень нижче 0,9 середнього показника по Україні отримують базову дотацію для підвищення рівня їх забезпеченості. Для місцевих бюджетів з рівнем надходжень в межах від 0,9 до 1,1 вирівнювання не здійснюється.

Таким чином,  обсяг базової дотації у 2018 році для Романівського районного бюджету становить 8 млн.704,4 тис.грн., що більше проти  бюджету 2017 року на 1млн.494,1тис.грн.

Міжбюджетні трансферти

Обсяг міжбюджетних трансфертів, що надаються з державного бюджету районному бюджету, передбачено у сумі 270,3 млн.грн., у тому числі:

  • базова дотація – 8,7 млн.грн.,(більше 2017 року на 1,5 млн.грн.) яка  має компенсаторний характер та забезпечує вирівнювання податкоспроможності районного бюджету за закріпленими доходами (податком на доходи фізичних осіб).         
  • додаткова дотація – 8,9млн.грн. (менше проти 2017року на 1,1 млн.грн.) Така дотація має зменшити фінансовий тиск на місцеві бюджети в зв’язку із передачею з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я. 
  • субвенції із загального фонду – 221,1 млн.грн. (це більше проти 2017року на 30,1 млн.грн.):
    • освітня субвенція  – 43,7млн.грн.,(більше планових показників цього року на 1,9 млн.грн.)

В обсязі освітньої субвенції враховано видатки лише на заробітну плату педагогічних працівників.

  • медична субвенція  – 16,6 млн. грн., (на 519,7 тис.грн. менше видатків  цього року.)

В  обсязі медичної субвенції враховано видатки на утримання медичних  закладів первинного рівня  в сумі 3,0 млн.грн. та вторинного рівня в сумі 13,3 млн.грн. Дані кошти можуть бути спрямовані на утримання закладів крім видатків на  енергоносії.  Розподіл здійснено між рівнями медицина відразу мінфіном.  Обрахована дана субвенція для первинної медико-санітарної допомоги до 1 липня 2018 року.

  • соціальні субвенції –   160,8 млн.грн., (більше проти поточного року на 20,3 млн.грн. )

                Усі видатки на соціальний захист у 2018 році будуть проводитися з районного бюджету з урахуванням жителів Миропільської ОТГ. З них на: 

виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" – 1,7 млн. грн.;

виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги на догляд за інвалідами  І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 75,8 млн. грн.;

надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот –  74,0 млн. грн.;

надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого  пічного побутового палива і скрапленого газу – 8,0 млн. грн.

здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції (цільові видатки на лікування хворих на  цукровий та  нецукровий діабет) – 482,3 тис.грн.

на відшкодування вартості лікарських засобів для  лікування окремих захворювань за  рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 434,5 тис.грн.

  Кошти на надання пільг з послуг зв'язку, пільгового перевезення авто та залізничним транспортом та інших передбачених законодавством пільг знову на 2018 рік не  передбачені в Законі  України «Про  Державний бюджет України на 2018рік.» Такі кошти передбачаються частина в районному бюджеті, а частина  в бюджетах сільських і селищних рад.

 Видатки районного бюджету

На формування видаткової частини районного бюджету впливають наступні чинники:

  • зміни у розмежуванні видів видатків між державним та місцевими бюджетами за принципом субсидіарності;
  • зміни у трансфертній і  соціальній  політиці;
  • зміна  в організації безкоштовного харчування учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів;
  • зміни в організації утримання шкіл та  обслуговуючого персоналу;
  • зміни в порядку оплати використаних енергоносіїв закладами охорони        здоров’я;
  • залишено без змін ресурс сільських та селищних бюджетів;  
    • пролонговано дію пункту 20 розділу ІV «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного  Кодексу щодо надання права здійснювати утримання дошкільних навчальних закладів та закладів культури з бюджетів сіл, селищ, міст районного значення з метою сприяння добровільному об’єднанню територіальних громад. 

  Видатки районного бюджету здійснюватимуться у 2018 році за  трьома напрямками:

  1. Видатки за рахунок субвенцій передбачених районному бюджету з державного бюджету. (субвенція медична та освітня)
  2. 2.     Видатки за рахунок окремих податків передбачених в районному бюджеті. (базова, додаткова дотація та ПДФО)
  3. 3.     Видатки у вигляді міжбюджетних трансфертів з районного бюджету бюджетам місцевого самоврядування. Обсяг міжбюджетних трансфертів визначається за формулою, яка затверджується районною радою (у додатку до рішення про районний бюджет).

Обсяг видатків районного бюджету визначено в сумі 270,8 млн. грн., в тому числі:

-         видатки загального фонду в сумі 267,6 млн. грн.,

-         видатки спеціального фонду в сумі 3,3 млн. грн.

На соціальний захист населення планується спрямувати кошти в сумі 160,8 млн.грн., з них :

-         допомоги - 77,6 млн. грн.,

-         пільги та субсидії – 83,2  млн. грн.,

На утримання районних бюджетних установ передбачені видатки  в сумі 96,8  млн. грн.

         Субвенції з районного бюджету на утримання сільських закладів дошкільної освіти та закладів культури в сумі 10,1 млн. грн.

На програми та заходи районного значення передбачені видатки в сумі 915,0 тис. грн.

Бюджет розвитку на 2018 рік запланований в сумі 3,0 млн. грн.

Резервний фонд районного бюджету заплановано в сумі 1,0 млн. грн.

Рішенням сесії  районної ради визначено перелік захищених статей видатків загального фонду:

-         оплата праці з нарахуваннями;

-         придбання медикаментів;

-         забезпечення продуктами харчування;

-         оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

-         трансферти населенню та місцевим бюджетам.

 

Управління фінансів райдержадміністрації 

НОВ�Н�