--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
Національна академія
« Новини

Нова українська школа: МОН зосередиться на підтримці агентів змін

Нова українська школа: МОН зосередиться на підтримці агентів змін

Україна, освіта, реформування, нова українська школа, агенти змін, підтримка 

1Впроваджуючи реформу «Нова українська школа», МОН має зосередитися не стільки на боротьбі з тими, хто чинить опір, а на підтримці агентів змін.

 

Про це зазначив заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей під час міні-EdCampKyiv «Без довіри нема освіти», 

 

Вона цікавилася, як змінити ситуацію, коли «вчительство хоче реформ і змін в школі, керівництво МОН може їх впроваджувати», але є ще третій прошарок, який гальмує виконання цих ініціатив.

 

«Завжди, коли починаєш зміни, є агенти змін, які підтримують, є ті, хто чинить опір, є ті, хто чекає і дивиться, до чого це все приведе. Але в нас немає часу і ресурсу боротися з тими, хто чинить опір. Наше завдання – підтримати тих агентів змін, які роблять, і разом з ними боротися за ту частину, яка визначається», – наголосив Павло Хобзей.

 

Він також нагадав, що зараз необхідно перенавчити 22 тис. вчителів, які у вересні 2018 візьмуть перший клас Нової української школи. Й у МОН добре розуміють, що не всі з них миттєво сприймуть зміни.

 

«Ми усвідомлюємо, що не всі одразу зміняться, але реформа піде, якщо хоча б 30 відсотків педагогів діятимуть відповідно до концепції Нової української школи. Тоді буде зрушення. І таких вчителів ми підтримуватимемо, щоб разом впроваджувати зміни. Адже ми чудово розуміємо й те, що якщо вчитель не зміниться, то вся наша реформа залишиться лише на папері», – підкреслив заступник Міністра.

 

Раніше Павло Хобзей також відзначив, що довіра до освіти починається з педагогіки партнерства, відкритості шкіл, поваги до кожної людини.

НОВ�Н�