--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
Національна академія
« Новини

Депутати підтримали ініціативу Ігоря Гундича щодо першочергового виділення земель жителям області

Депутати підтримали ініціативу Ігоря Гундича щодо першочергового виділення земель жителям області, у т.ч. учасникам АТО

Житомирська областьініціативаІгор Гундичземляділянкиучасники АТО 

Депутати обласної ради прийняли рішення про розподіл земель сільськогосподарського призначення серед жителів Житомирщини й насамперед – учасників АТО. Це один із перших проектів, який голова Житомирської ОДА Ігор Гундич ініціював на чергову сесію.

 

За відповідне питання проголосували  депутати сьогодні, 2 листопада, під час тринадцятої сесії облради.

 

Відповідно до рішення сесії, депутати облради зобов’язали Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області при наданні дозволів на складання документації із землеустрою, затвердженні документації із землеустрою надавати перевагу громадянам у тому числі учасникам АТО, що проживають (зареєстровані) на території Житомирської області.

 

Напередодні питання погодили профільні депутатські комісії та президія обласної ради.

 

Проект рішення щодо розподілу земель сільськогосподарського призначення голова ОДА Ігор Гундич подав на розгляд депутатів відразу після спілкування із учасниками АТО.

 

Нагадаємо, що що під час сесії 13 жителів області отримали ордени, почесні звання та відзнаки, депутати підтримали ініціативу Ігоря Гундича щодо збільшення фінансування програми «Власний дім»збільшили фінансування на апарати індивідуального доїння корів, затвердили програми та призначили 9 керівників установ області.

НОВ�Н�