--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
Національна академія
« Новини

Дитяча злочинність на території Романівського району

Дитяча злочинність на території Романівського району

Необхідно відмітити, що протягом 2017 року спільно узгоджені заходи відповідних служб, які уповноважені на забезпечення зниження злочинності серед дітей на території Романівського району дали позитивні результати, оскільки ріст злочинності серед неповнолітніх в порівнянні з 2016 роком знизився.

Так, протягом 8 місяців 2016 року неповнолітніми вчинено 9 кримінальних правопорушень, в той час як протягом 8 місяців 2017 року неповнолітніми вчинено 6 кримінальних правопорушень.

Також за вказаний період спостерігається зменшення кількості неповнолітніх злочинців (з 7 у 2016 році до 6 у поточному).

З числа вчинених у 2017 році неповнолітніми злочинів: 1 грабіж (ч.3 ст.186 КК України), 3 крадіжки (ч.2 ст. 185 КК України), 2 – умисні легкі тілесні ушкодження ( ч.1 ст. 125 КК України). Злочини у сфері незаконного обігу наркотичних засобів та злочини, що відносяться до категорії особливо тяжких, неповнолітніми не вчинялися.

У 2017 році з числа неповнолітніх, що вчинили злочини: 1 учениця гімназії, 1 учениця школи-інтернату. З числа вчинених злочинів: 2 злочини неповнолітніми вчинено у групі з дорослими.

Аналіз вчинених дітьмикримінальних правопорушень по категоріям свідчить, що злочини проти власності - вчиненіучнями гімназії та школи-інтернату, а злочини проти життя і здоров’я- вчинені особами, що не працюють та не навчаються.

Тенденція до вчинення злочинів учнями, які пропускають навчання, не контрольовані з боку батьків, які безвідповідально відносяться до виконання своїх обов’язків, піддаються негативному впливу дорослих, залишається сталою і на даний час. Відповідним службам та органам місцевого самоврядування необхідно звертати увагу на дітей, якіне перебувають під контролем батьків, не працюють, не навчаються задля сприяння у влаштуванні на роботу, їх оздоровлення з метою зайнятості таких дітей в суспільстві та зменшення ризиків до вчинення злочинів.

Наразі одним із завдань органів, які забезпечують профілактику злочинності серед дітей, для досягнення позитивних результатів в даному напрямку є здійснення аналізу поведінки неповнолітніх в громадських місцях, вплив батьків, дорослих осіб, коло друзів та знайомих.Органам місцевого самоврядування також необхідно періодично контролювати роботу розважальних закладів, дискотек, автозаправочних станцій щодо дотримання графіку роботи, продажу спиртних, слобоалкогольних напоїв, розповсюдження заборонених речовин.

Спільним для усіх державних органів та органів місцевого самоврядування надалі залишається обов’язковий контроль причин та умов, які сприяли протиправній поведінці дітей (виховна та соціальна роль сім’ї, освіти, громадськості) з урахуванням вікових, соціально-психологічних особливостей їх розвитку та домагатись всіма зусиллями зниження рівня злочинності серед дітей на території району.

Новоград-Волинська

місцева прокуратура

НОВ�Н�