--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Три роки боротьби
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
« Новини

Скільки домогосподарств області отримали субсидію у минулому році?

Скільки домогосподарств області отримали субсидію у минулому році?

Житомирська областьсубсидіїдомогосподарстваоформлення2016 рік 

1На Житомирщині субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг у 2016 році отримали 276,3 тис. домогосподарств області, що становить 58% від домогосподарств області. Про це повідомляє департамент праці та соціального захисту населення облдержадміністрації.

 

Якщо ж програма житлових житлових субсидій на вас не поширюється – подавайте заяву до постачальника послуги централізованого опалення і сплачуйте за тепло рівними частинами протягом року: 50% - взимку, 50% - влітку.

 

Щоб скористатися такою можливістю потрібно звернутися із письмовою заявою до виконавця послуги з централізованого опалення про надання розстрочки в оплаті житлово-комунальної послуги з теплопостачання. Починаючи з дати подання заяви щомісяця протягом опалювального періоду тепло-комунальне підприємство виставлятиме рахунок у вигляді 50% від нарахованої плати за спожиту послугу.

 

Решту суми – неоплачених 50% від нарахованої протягом опалювального періоду плати за житлово-комунальну послугу виставлятиметься споживачу протягом міжопалювального періоду щомісяця рівними частинами, починаючи з травня до вересня включно. Платіжний документ тепло-комунального підприємства матиме дві графи:

  • графу для зазначення оплати 50% від нарахованої плати за  житлово-комунальну послугу з централізованого опалення протягом опалювального періоду.
  • графу розрахованої і розподіленої рівними частинами протягом кожного місяця міжопалювального періоду суми неоплачених 50% від нарахованої плати за  житлово-комунальну послугу з централізованого опалення.

Зразок Заяви можна завантажити тут.

 

Якщо у вас є запитання щодо оформлення субсидії, звертайтеся за телефоном «гарячої лінії»: (0412) 24-34-14, 24-14-08 або за телефоном «гарячої лінії» управління праці та соціального захисту населення Романівської райдержадміністрації: (04146) 2-11-96.

За матеріалами прес-служби Житомирської ОДА

НОВ�Н�