--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
Національна академія
« Новини

Впровадження в області централізованої системи призначення і виплати пенсій

Впровадження в області централізованої системи призначення і виплати пенсій

За інформацією  Пенсійного фонду України в Житомирській області з 1 серпня 2016 року в органах Пенсійного фонду України в області активно створюється нова система обслуговування громадян та обробки пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій.

 

Головною метою створення такої системи є запровадження автоматизованої обробки даних та документів із забезпеченням максимальної доступності громадян до послуг, які надає Фонд, незалежно від місця їх проживання, надання послуг без необхідності безпосереднього звернення до органів Фонду, мінімізації часу обслуговування, а також максимального уникнення людського фактору при призначенні пенсій.

 

Для призначення пенсій особа надаватиме працівнику Пенсійного фонду оригінали документів (паспорт, трудова книжка, інші необхідні документи), які будуть скановані (оцифровані) і на підставі яких буде сформована електронна пенсійна справа. Самим працівником Пенсійного фонду буде заповнена в електронній формі заява про призначення пенсії і роздрукована, а особа, якій призначається пенсія, лише поставить свій підпис на заяві. Електронні пенсійні справи, в якій знаходитимуться пенсійні документи, всі розрахунки при призначенні та перерахунку пенсії, і будуть основним архівом, захищеним від зовнішніх втручань. Передбачається також, що пенсіонери зможуть в будь-який час через мережу Інтернет знайомитися із даними своєї пенсійної справи.

 

Нова система аналізує можливість призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право конкретний пенсіонер. Громадянину не потрібно буде писати заяву на призначення конкретного виду пенсії, варто лише зазначити, що він претендує на призначення пенсії у найвигіднішому для нього розмірі.

 

Значно розширюються можливості дистанційного обслуговування громадян, залучаючи до цього Контакт – центр та веб-портал Пенсійного фонду України. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії, не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат. Крім того, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду громадянин має право подати заяву, звернення, скаргу, а також отримати необхідну консультацію фахівців.

 

За матеріалами прес-служби Житомирської ОДА

 

НОВ�Н�