--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
Національна академія
« Новини

Романівці переймали досвід створення ОТГ у Тетерівці

Романівці переймали досвід створення об'єднаної територіальної громади у Тетерівці

2 червня 2016 року  Капінус О.Г., голова Романівської районної державної адміністрації, разом із Кондратюком О.П., головою Романівської районної ради, заступниками голови райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, сільськими і селищними головами району, взяв участь у виїзному засіданні Координаційної ради з питань місцевого самоврядування, яке проходило на базі об’єднаної територіальної громади Тетерівської сільської ради, що утворена у серпні 2015 року внаслідок добровільного об’єднання чотирьох сільських рад: Тетерівської, Денишівської, Корчацької та Буківської, а це 11 сіл.

Очолює Тетерівську об’єднану територіальну громаду, де зареєстровано близько 7 тис. осіб, сільський голова Ільницька Валентина Францівна, працює апарат сільської ради, структурні підрозділи (відділ освіти, відділ охорони здоров’я, відділ у справах дітей, сектор фінансів, сектор культури і туризму, сектор економіки, сектор управління майном і ЖКГ, діє ЦНАП, централізована бухгалтерія), на місцях колишніх сільських голів працюють старости.

Ільницька В.Ф., Тетерівський сільський голова, члени її команди поділилися досвідом створення об’єднаної територіальної громади та розповіли про перспективи її розвитку, відповіли на чисельні запитання романівців, у свою чергу, Капінус О.Г., голова райдержадміністрації, Кондратюк О.П., голова районної ради,  висловили вдячність господарям за надану можливість.

 

 

 Прес-служба райдержадміністрації

НОВ�Н�