--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
Національна академія
« Новини

З 4 квітня реєстрацію місця проживання здійснюють виконавчі органи місцевих громад

З 4 квітня реєстрацію місця проживання здійснюють виконавчі органи місцевих громад

У зв’язку з набранням чинності окремих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/888-19) в Україні змінюється система реєстрації місця проживання.

Відповідно до закону органом реєстрації визначено виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільського голову (у разі, якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено). Загальна процедура та вимоги щодо переліку документів, які необхідні для реєстрації, суттєво не змінилися.Адреси, за якими можна буде отримати послугу з реєстрації місця проживання, розміщені на інформаційних стендах у всіх підрозділах ДМС України.

Штампи до паспортів громадянина України проставлятимуть органи реєстрації, за винятком випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України. Місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

З метою координації дій щодо здійснення реєстрації місця проживання місцевими громадами Державною міграційною службою розроблено Правила реєстрації місця проживання та Порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (Постанова КМУ від 02.03.2016 №207 http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248916470),а також завчасно поінформовано обласні та у місті Києві державні адміністрації про необхідність забезпечення виконання зазначених функцій.

Окрім цього, міграційною службою створено веб-портал, призначений для здійснення місцевими громадами реєстрації та передачі даних до Єдиного державного демографічного реєстру, а також надано необхідні роз’яснення щодо отримання доступу та використання ресурсу.

Для використання сервісу, керівникові територіальної громади, а також особам, відповідальним за внесення інформації до реєстру, необхідно отримати електронний цифровий підпис в АЦСК ДФС України (http://acskidd.gov.ua/contacts - видається безкоштовно) або у будь-якому іншому АЦСКЕЦП для посадової особи (не на фізичну особу) та мати електронну адресу в одному з доменів - «.gov.ua» або «.укр» (створюються відповідними підрозділамиобласних, у м. Києві та районних державних адміністрацій, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади).

Вимога щодо електронної пошти в домені *.gov.uaсформована на підставі Постанови КМУ від 21.10.2015 №851:

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248593834.

Відповіді на часті питання щодо електронної пошти в домені *.gov.ua: http://www.gov.ua/faq.html

Для спрощення наповнення реєстру територіальної громади у сервісі передбачено функцію завантаження інформації з реєстру виборців – для цього керівник територіальної громади може звернутись до відповідного територіального органу ЦВК.

Детальна інструкція з використання сервісу доступна за посиланням:https://gromada.dmsu.gov.ua/help

Реєстрація територіальної громади здійснюється за посиланням:  https://gromada.dmsu.gov.ua/registration

Служба технічної підтримки:

Email: support.gromada@dmsu.gov.ua

Телефони: 044-481-49-31, 050-312-66-06,  067-549-94-50

НОВ�Н�