--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
Національна академія
« Новини

Про звернення громадян

Про звернення громадян

Протягом  9 місяців 2015 року до Романівської райдержадміністрації надійшло 464 звернення, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року в 1,76 раз більше (2014 рік - 263 звернення), в яких було порушено 469 питань.

Частка колективних звернень складає 10,44% або 49 звернень.

         З їх врахуванням до райдержадміністрації звернулось 1473 громадян.

Найбільше звернень надійшло від громадян Романівської – 139 або  28,13%,  Миропільської – 59 або 12,71%,   Биківської – 37 або 8,19% селищних,  сільських рад  Врублівської  – 24 або 5,17%, та Романівської -19 або 4,06% від  усіх звернень.

Найбільша кількість звернень громадян надійшла з питань: соціального захисту населення – 396 або 85,34% (з них 257 – з надання матеріальної допомоги), сім’ї, дітей та молоді – 43 або 9,26%, освіти – 29 або 6,25%, аграрної політики – 25 або  5,38 %.

За категорією громадян, що вказали свій соціальний статус, найбільше до райдержадміністрації звернулося працюючих громадян  – 187 або 40,37%, пенсіонерів – 111 або 23,92%, від учасників АТО –  24 або 5,17 % усіх громадян.

За звітний період задоволено близько  43 % звернень, на решту громадяни отримали грунтовні роз’яснення.

Протягом  9 місяців поточного року з районного бюджету надано грошову допомогу в сумі 26,8 тис.

Станом на 01.10.2015 року до райдержадміністрації через обласну державну адміністрацію надійшло для вирішення 85 звернень, в яких порушено питання соціального захисту населення – 59 (з них – 56  з надання матеріальної допомоги),  житлової політики – 3, освіти – 9, охорони здоров’я – 3, заборгованості із заробітної плати – 2 та інші. За результатами розгляду даних звернень – 23 вирішено позитивно, на решту громадяни отримали грунтовні роз’яснення.

 Кулибаба В.Я.,

начальник загального відділу 

                                              апарату райдержадміністрації

НОВ�Н�