--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Три роки боротьби
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя

Соціальний захист військовослужбовців і їх сімей

 Детальніше...


 

Міністерство соціальної політики України. Інформаційна брошура "На допомогу захисникам Батьківщини: права і пільги для учасників АТО та членів їх сімей - підстави та порядок отримання, рекомендації, довідкова інформація".


  • Закон України від 03.11.2015 №742-VIII "Про внесення зміни до статті 11 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей". Детальніше...

  • Закон України від 03.11.2015 №734-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за порушення встановлених законом гарантій працівникам, призваним на військову службу". Детальніше... 
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 р. №911 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015р. №105". Детальніше...
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 13.10.2015 №837 "Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку). Детальніше...
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 №604 «Деякі питання виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту». Детальніше...

 


 

  • До відома учасників АТО і членів їх сімей: санаторно-курортне-лікування, реабілітація. Детальніше...
  • "Теплі" кредити для учасників АТО у Житомирській області. Детальніше...
  • До уваги учасників АТО! Скристайтеся програмами підтримки! Прийди та отримай свою допомогу.   Детальніше...

 


2018 рік

Куди звертатися ветеранам АТО/ООС для реабілітації ТУТ.



 

За самовільне залишення військової частини – кримінальна відповідальність

Житомирська область, військова служба, військові, дезертирство, залишення військової частини, відповідальність 

1 Військові злочини – це кримінальні правопорушення проти встановленого законодавством порядку несення або проходження військової служби, вчинені військовослужбовцями, а також військовозобов’язаними під час проходження ними навчальних або спеціальних зборів. 

 

Відповідальність за військові злочини несуть військовослужбовці Збройних Сил України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Національної гвардії України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, а також військовозобов’язані під час проходження ними зборів та інші особи, визначені законом.

 

За самовільне залишення військової частини або місця служби передбачена кримінальна відповідальність за статтею 407 Кримінального кодексу України. Максимальний строк покарання —позбавлення волі від п’яти до десяти років.

 

Також передбачено покарання у вигляді штрафу – ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – або службове обмеження на строк до двох років.

 

За дезертирство передбачена кримінальна відповідальність за статтею 408 Кримінального кодексу України. Міра покарання — позбавлення волі, максимальний строк – від п’яти до дванадцяти років.

 


 

2016 рік

Районна Комплексна програма соціальної підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей на 2016-2017 роки. Детальніше...

 


 

До відома!!!

  • Як отримати земельну ділянку.  Детальніше...
  • Порядок передачі земельних ділянок державної або комунальної власності у власність військовослужбовцям відповідно до статті 118 Земельного кодексу України. Детальніше...
  • Виділення земельної ділянки учасникам АТО. Детальніше...
  • Заява про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Детальніше...

 


Про благодійну громадську платформу «Люди допомагають людям»

«Люди допомагають людям» – це благодійна громадська інтернет-платформа адресної допомоги непрацездатним членам сім’ї загиблого або зниклого безвісти внаслідок трагічних подій на Майдані і військових дій на сході України. Ці люди найбільш вразливі, тому що вони  втратили близьку людину і самі не можуть себе забезпечити. Це неповнолітні діти, люди похилого віку, інваліди та молоді мами, які виховують дітей віком до трьох років.

«Люди допомагають людям» – це перший в Україні абсолютно прозорий проект благодійної допомоги.

У нас немає ніякого фонду або посередницьких рахунків, гроші перераховуються напряму від людини, яка хоче допомогти, на особистий рахунок сім’ї. На сайті є можливість перерахувати гроші з будь-якої точки земної кулі на користь обраної сім'ї або допомогти усім сім’ям відразу, тоді програма поділить суму вашого платежу на рівні частини між усіма сім'ями.

Програма «Соціальний калькулятор» – це механізм розрахунку, за допомогою якого визначається щомісячна потреба учасників проекту в грошах для забезпечення нагальних потреб. «Соціальний калькулятор» включає обробку показників матеріальної забезпеченості учасників проекту і знаходиться у відкритому доступі на сайті.

«Індикатор наповнення» – показник наповнення особистого рахунку учасника проекту відносно річної потреби. Якщо на рахунок сім'ї достроково надійшла необхідна сума, розрахована на рік, то дані про таку сім’ю переходять до рубрики «Зроблено». З початку нового розрахункового року можливість залучення благодійних пожертв знову активізується.

Таким чином наш проект дозволяє вирівняти баланс допомоги та уникнути зловживань у сфері благодійної допомоги.

На порталі розміщені відео-розповіді родин про їхніх найдорожчих людей, що трагічно загинули або зникли безвісти. На жаль, поки що ми не маємо достатньо ресурсів, щоб швидко відзняти відео всіх сімей, але ми робимо все можливе, щоб прискорити цей процес.

Проект «Люди допомагають людям» реалізується громадською безприбутковою організацією «Громадський інформаційний простір», яка має статус волонтерської. Наші реєстраційні документи розміщені нижче на сайті. Ми, як організація, беремо на себе зобов'язання по створенню перевіреної і повної бази даних постраждалих сімей з усієї України, перевірці інформації щодо фінансових та інших потреб сім'ї, контролю за цільовим використанням грошей, динамічному перерахунку розміру допомоги у разі суттєвих змін у матеріальному становищі родини. Ми плануємо не рідше, ніж раз на рік, надавати поточні звіти та обновляти інформацію по кожній родині.

Наш проект розпочався з ідеї та особистої – у тому числі фінансової – підтримки Ольги Богомолець – Заслуженого лікаря, громадського діяча, а зараз народного депутата України. Без її допомоги та участі наших партнерів проект би не відбувся.

Люди допомогають людям в важкі часи випробувань. Сьогодні милосердя і мужність відчувається так гостро, як ніколи, вражаючи до глубини душі, показуючи на ділі, що найвища наша сутність розкривається тоді, коли ми всі разом підтримуємо і захищаємо один одного.

ДОЛУЧАЙТЕСЬ!

НАШІ КОНТАКТИ

«Гаряча лінія»: (097) 75 47 476(066) 409 89 11

Головний офіс проекту:
01030, Київ, вул. Б. Хмельницкого, 33/34, офис 4

E-mail: ludipomogaut@gmail.com

 


 

 

У санаторій з учасником АТО будуть безкоштовно відправляти супроводжуючого

Верховна Рада України 12 квітня прийняла Закон про внесення змін до статті 11 Закону «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей».

Законодавчим актом уточнюється порядок реалізації військовослужбовцями права на продовження їх лікування в санаторно-курортних установах після лікування в госпіталях.

Особам, які супроводжують такого військовослужбовця в санаторій, надано право на отримання путівки на безоплатній основі, але без права на лікування.

При цьому встановлено, що особою, яка супроводжує військовослужбовця в санаторно-курортний заклад, не може бути інвалід I групи і особа, яка не досягла 16-річного віку.

Нагадуємо, що у 2016 році учасники АТО зможуть пройти санаторно-курортне лікування у 10 закладах.

 


 

Навчання та перенавчання для демобілізованих учасників АТО

Учасники АТО мають можливість пройти навчання, перенавчання або підвищення кваліфікації за рахунок коштів державного бюджету у професійно-технічних навчальних закладах, автошколах ТСОУ, навчально-курсових комбінатах, курсах водіїв тощо з терміном навчання до 12 місяців.

Для реалізації зазначених можливостей необхідно звернутися до управління праці та соціального захисту населення, які укладатимуть відповідні договори з навчальними закладами про спрямування та освоєння у 2015 році коштів на навчання, перенавчання, підвищення кваліфікації демобілізованих учасників антитерористичної операції за рахунок бюджетних коштів.

З переліком навчальних закладів, які мають відповідні державні ліцензії на професійно-технічне навчання (курсова підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації), а також навчальних закладів, які проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів на території Житомирської області ви можете ознайомитися в управлінні праці та соціального захисту населення,  або за посиланнями, розміщеними нижче:

Перелік професійно-технічних навчальних закладів, які мають державні ліцензії на вид підготовки – професійно-технічне навчання (курсова підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації).

Перелік навчальних закладів, які проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв навчальних транспортних засобів на території Житомирської області.



Закон України від 15.07.2015 року №615-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" щодо належного соціально-економічного захисту учасників антитерористичної операції та членів їхніх сімей".  Детальніше...

 Постанова Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 №185 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби".

Постанова Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 №200 "Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції саноторно-курортним лікуванням".

Постанова Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 року №105 "Про затвердження Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.

Про додаткові трудові гарантії мобілізованим.

Пам'ятка щодо механізму отримання пільг учасникам бойових дій або інвалідам війни з числа учасників антитерористичної операції.

Щодо практичного застосування постанови КМУ від 04.03.2015 №105 у частині виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації.


Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 р.» 

Нову грошову виплату встановлено для військовослужбовців, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації та виявили бажання продовжити військову службу за контрактом. Одноразова грошова допомога встановлюється у залежності від категорії особового складу у таких розмірах:

 

- особам рядового складу – вісім мінімальних заробітних плат (9 744 гривні);

- особам сержантського і старшинського складу – дев’ять мінімальних заробітних плат (10 962 гривні);

- особам офіцерського складу — десять мінімальних заробітних плат (12 180 гривень).

 


КОМПЕНСАЦІЯ СЕРЕДНЬОГО ЗАРОБІТКУ МОБІЛІЗОВАНОМУ ПРАЦІВНИКУ

Відповідно до ст. 119 КЗпП України «за працiвниками, призваними на вiйськову службу за призовом пiд час мобiлiзацiї, на особливий перiод або прийнятими на вiйськову службу за контрактом у разi виникнення кризової ситуацiї, що загрожує нацiональнiй безпецi, оголошення рiшення про проведення мобiлiзацiї та (або) введення воєнного стану на строк до закiнчення особливого перiоду або до оголошення рiшення про демобiлiзацiю, але не бiльше одного року, зберiгаються мiсце роботи, посада i компенсується iз бюджету середнiй заробiток на пiдприємствi, в установi, органiзацiї, в яких вони працювали на час призову, незалежно вiд пiдпорядкування та форми власностi. Виплата таких компенсацiй iз бюджету в межах середнього заробiтку проводиться за рахунок коштiв Державного бюджету України в порядку, визначеному Кабiнетом Мiнiстрiв України».

На виконання вимог ст. 119 КЗпП КМУ своєю постановою № 105 від 04.03.2015 р. затвердив відповідний Порядок виплати компенсацiї пiдприємствам, установам, органiзацiям у межах середнього заробiтку працiвникiв, призваних на вiйськову службу за призовом пiд час мобiлiзацiї, на особливий перiод.

Середній заробіток мобілізованому працівнику

Середнiй заробiток працiвниковi нараховується відповідно до Порядку обчислення середньої заробiтної плати, затвердженого постановою КМУ вiд 08.02.95 р. № 100 (надалі – Порядок № 100), виходячи з виплат за останнi два календарних мiсяцi роботи, що передують подiї, з якою пов'язана вiдповiдна виплата:

  • Вiдповiдно до абзацу третього п. 2 Порядку № 100 - працiвникам, якi пропрацювали на пiдприємствi менш як два календарних мiсяцi, середня заробiтна плата обчислюється виходячи з виплат за фактично вiдпрацьований час.
  • За останнiм абзацом п. 4 Порядку № 100 - якщо нарахування проводяться виходячи iз середньої заробiтної плати, а працiвник не мав заробiтку не з його вини, розрахунки проводять виходячи з установлених йому в трудовому договорi тарифної ставки чи посадового окладу.
  • Пунктом 8 Порядку № 100 визначено, що нараховують виплати, обчислені iз середньої заробiтної плати за останнi два мiсяцi роботи, множенням середньоденної заробiтної плати на число робочих днiв, якi мають бути оплаченi за середнiм заробiтком.
  • Середньоденна заробiтна плата визначається дiленням заробiтної плати за фактично вiдпрацьованi впродовж двох мiсяцiв робочi днi (виплати, які перелічені у п. 3 Порядку № 100) на число вiдпрацьованих робочих днiв за цей перiод.

Виходячи з всього наведеного вище, середньоденна заробiтна плата, яка зберiгається за мобiлiзованим у перший день своєї роботи на пiдприємствi працiвником, обчислюється дiленням посадового окладу, встановленого йому в штатному розписi, на число робочих днiв мiсяця, в якому вiн мав стати до роботи i в якому його було мобілізовано.

 


Ухвалено закон про збільшення соцвиплат

17 липня Верховна Рада України ухвалила Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо підвищення рівня соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей», за яким на 50% збільшено розмір одноразової грошової допомоги, яка виплачується у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов'язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві, працівників міліції.

Відтепер за законом одноразова грошова допомога призначається і виплачується у розмірі:

– 750-кратного прожиткового мінімуму, встановленого законом для працездатних осіб, – у разі загибелі (смерті) військовослужбовця, військовозобов’язаного або резервіста;

– 375-кратного прожиткового мінімуму у разі встановлення військовослужбовцю інвалідності I групи, 300-кратного – у разі інвалідності  II групи та 225-кратного – у разі інвалідності III групи.

Законом встановлено, що його дія не поширюється на осіб, стосовно яких до набрання чинності цим Законом прийнято рішення про виплату їм одноразової грошової допомоги або, які отримали замість зазначеної допомоги інші компенсаційні виплати відповідно до законодавства. 






















НОВ�Н�