--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Україна-ЄС
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Три роки боротьби
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя

Запобігання проявам корупції

Закон України від 14.10.2014 №1700-VII Про запобігання корупції

Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 №265 "Про затвердження Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки

Методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та прирівняних до них осіб (затверджено рішенням Національного агенства з питань запобігання корупції від 14.07.2016 №2)


2017 рік

Роз'яснення щодо заповнення електронних декларацій ТУТ.


Опубліковано Закон, яким подовжено термін подачі е-декларацій

29.03.2017 року опубліковано Закон України від 23 березня 2017 року № 1975-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей фінансового контролю окремих категорій посадових осіб».

Так, для осіб, які вперше подають щорічні декларації (осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування), строк подання декларації Законом подовжено до 01 травня 2017 року.

Законом розширено перелік суб’єктів декларування, які будуть подавати декларацію починаючи з 2018 року.  

Для осіб, які вже подавали електронні декларації (у 2016 році), термін подання документа за 2016 рік не змінився, тобто, до 1 квітня 2017 року.

Зазначений Закон набирає чинності 30 березня 2017 року.


 

Загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

Перед початком роботи з Реєстром потрібно отримати електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП) в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (далі - АЦСК). Перелік АЦСК можна переглянути за посиланням: http://czo.gov.ua/status-ecp;

  • потрібно мати персональну електронну поштову скриньку (у разі відсутності персональної електронної поштової скриньки потрібно її створити). Рекомендуємо у назві поштової скриньки не використовувати символи “-”, “_”. Також не рекомендується використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru);
  • для коректної роботи з Реєстром рекомендуємо використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Для встановлення інтернет-браузера Google Chrome Ви можете перейти за посиланням: https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html.


Початок роботи з Реєстром

  • необхідно перейти на сторінку входу до Реєстру за посиланням: https://portal.nazk.gov.ua/login;
  • правильно обрати АЦСК, який Вам видав ЕЦП, зі списку, обрати файл ключа та ввести пароль особистого ключа ЕЦП, натиснути “Увійти”;
  • при реєстрації обов’язково слід перевірити правильність Ваших даних, а саме П.І.Б. (має бути українською) та ІПН. У разі виявлення розбіжностей необхідно припинити реєстрацію та звернутись до АЦСК, який Вам видав ЕЦП (отримати новий ключ з правильними даними) та здійснити реєстрацію з новим ключем; 
  • при реєстрації правильно вказуйте адресу персональної електронної поштової скриньки (на цю адресу буде направлено лист підтвердження реєстрації) та Ваш номер телефону (у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку Ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної Вами при отриманні ЕЦП);
  • для завершення реєстрації необхідно увійти до Вашої поштової скриньки (вказаної при реєстрації), відкрити електронний лист “Підтвердження реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій” та перейти за посиланням. Якщо у вхідній пошті немає листа підтвердження реєстрації перевірте папку “Спам”.

Навчальне відео із реєстрації у Реєстрі 

  • якщо при спробі входу до Реєстру система видає помилку при зчитуванні ключа або іншу, пов’язану з використанням Вашого ЕЦП, Ви маєте можливість перевірити Ваш електронний цифровий підпис за допомогою online-сервісу шляхом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign

Результатом успішної перевірки буде повідомлення: ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО.

Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, зверніться до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ключ.

 

  •  якщо Ви вже зареєстровані в Реєстрі, але змінили електронний ключ, Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: “Я загубив/змінив свій приватний ключ”.

 

Відеоінструкція із заповнення електронних декларацій ТУТ.

 

Заповнення декларації (повідомлення про суттєві зміни у майновому стані)

  • після створення нового документа послідовно заповнюйте відповідні розділи. Для коректного збереження внесеної інформації та переходу до наступного розділу використовуйте відповідну кнопку у кінці кожного розділу;
  • у Реєстрі можна здійснити збереження чернетки документа та продовжити роботу пізніше. Для того, щоб внесена персональна інформація зберігалась, Вам потрібно працювати з документами на одному комп’ютері в одному інтернет-браузері (рекомендується Google Chrome);
  • якщо при заповненні окремих розділів постійно виникають помилки, спробуйте видалити дані цього кроку за допомогою кнопки у верхньому правому куті розділу та заповніть цей розділ знову.

 

Вирішення технічних проблем

 

1. Якщо після реєстрації у Реєстрі на вказану поштову скриньку Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і при повторному вході до Реєстру видається помилка: “Ви не підтвердили E-mail”, потрібно:

 

Перевірити папку “Спам” Вашої електронної поштової скриньки та у разі відсутності листа підтвердження виконати такі дії:

 

Написати електронний лист у службу технічної підтримки support@nazk.gov.ua з Вашої персональної поштової скриньки, яку Ви будете використовувати для роботи з Реєстром. У темі листа зазначити: Не надходить лист підтвердження. У самому листі зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та правильну адресу персональної електронної поштової скриньки.

 

УВАГА! Якщо не надійшов лист підтвердження, НЕ ПОТРІБНО отримувати новий ЕЦП. Це не допоможе вирішенню Вашого питання, а навпаки тільки ускладнить його.

 

2. Якщо після реєстрації у Реєстрі Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і вже отримали новий ЕЦП, потрібно:

 

Написати електронний лист у службу технічної підтримки support@nazk.gov.ua з Вашої персональної поштової скриньки, яку Ви будете використовувати для роботи з Реєстром. У темі листа зазначити: Не надходить лист підтвердження, ЕЦП змінено. У самому листі зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та правильну адресу персональної електронної поштової скриньки.

 

Після обробки Вашого листа Ви зможете скористатись функцією “Я загубив/змінив свій приватний ключ” (навчальне відео зі зміни електронного цифрового підпису в Реєстрі наведено вище).

 

У разі успішного подання заявки на зміну ЕЦП Ви отримаєте таке повідомлення: “Ваша заявка на зміну ЕЦП успішно прийнята. На час розгляду заявки Ви не зможете користуватись реєстром. Після перегляду Вашої заявки Ви отримаєте електронного листа з подальшими інструкціями.”

 

Заявки на зміну ЕЦП обробляються у робочий час протягом двох годин. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з Вашим новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

 

3. З інших технічних питань Ви також можете звернутись до служби технічної підтримки за адресою support@nazk.gov.ua, при цьому:

  • направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
  • у темі листа зазначайте суть Вашого питання;
  • у листі необхідно зазначити Ваше П.І.Б., ідентифікаційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

З одного технічного питання направляйте тільки ОДИН лист до служби технічної підтримки. Направляючи кілька листів Ви тільки створюєте додаткові складнощі у роботі служби технічної підтримки і тим самим затримуєте отримання відповіді на Ваші питання.

 

У зв’язку з великою кількістю листів Ваш запит може оброблятись протягом 3-х діб.


 

Роз’яснення щодо визначення суб’єктів декларування, передбачених підпунктом «и» пункту 1 та пунктами 2, 3 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» (щодо посадових осіб юридичних осіб публічного права) ТУТ.

 



 

Найбільш поширені питання, що виникають у суб'єктів декларування під час подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави і місцевого самоврядування ТУТ.

Електронне декларування з 1 січня 2017 року

 


 

 

Розпорядження голови Романівської районної державної адміністрації від 03.07.2015 №138 "Про  організацію роботи щодо виконання в районі Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки"

Роз'яснення щодо застосування окремих положень Закону України "Про запобігання корупції стосовно заходів фінансового контролю"


 

ДЕКЛАРАЦІЇ про майно, доходи і зобов'язання фінансового характеру керівного складу Романівської райдержадміністрації:

 

НОВ�Н�