Увага! Вакансія бухгалтера :: Оголошення :: Офіційний веб-сайт Романівської районної державної адміністрація
« Оголошення

Увага! Вакансія бухгалтера

Увага! Вакансія бухгалтера у Житомирській філії «Центру розвитку місцевого самоврядування»

Житомирська область, вакансія, бухгалтер, Центр розвитку місцевого самоврядування 

2Регіональна філія установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує конкурс на вакансію бухгалтера.

 

Центр Розвитку Місцевого Самоврядування займатиметься підтримкою реформи децентралізації в Житомирській області, забезпечуватиме надання консультацій та проведення навчань для різних рівнів місцевого самоврядування.

 

Серед основних обов’язків:

  • Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
  • Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
  • Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
  • Підготовка та подання звітності до контролюючих органів та центрального офісу;
  • Перевірка документації звітів для субсидування місцевих угод;
  • Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами;
  • Підготовка та участь у проведенні щорічної інвентаризації.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
  • Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
  • Відмінні навички роботи з комп'ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків;
  • Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
  • Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
  • Конфіденційність при обробці даних та інформації;
  • Надійність, гнучкість і стресостійкість;
  • Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
  • Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів);

Початок роботи: орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року.

 

Необхідно надіслати резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію для роботи на даній посаді на електронну адресу:zhytomyr.lgdc@gmail.com

 

Останній день подачі резюме до 07.12.2016 р.

 

Нагадуємо, що триває конкурсний відбір експертів з питань децентралізації та експертів з питань регіонального розвитку, а також оголошено конкурс на посаду офіс-менеджера.

НОВ�Н�