Про організацію Міжнародної культурно-освітньої поїздки :: Оголошення :: Офіційний веб-сайт Романівської районної державної адміністрація
« Оголошення

Про організацію Міжнародної культурно-освітньої поїздки

Про організацію Міжнародної культурно-освітньої поїздки

Як повідомляє міністерство культури України, відповідно до Плану спільних заходів Мінкультури та Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» на 2016-2021 роки, затвердженого 24.03.2016, з метою розвитку волонтерського руху, відвідування медичних, навчальних закладів, обговорення перспективи реалізації спільних міжнародних гуманітарних проектів, а також ознайомлення з культурною спадщиною європейських країн з 30 жовтня по 7 листопада 2016 року планується міжнародна поїздка до Словаччини, Австрії, Італії, Словенії та Угорщини (орієнтовна програма поїздки додається).

Взяти участь у зазначеній поїздці запрошуються представники районних, міських, обласних державних адміністрацій, соціально-гуманітарної сфери, співробітники, студенти вищих навчальних закладів, медичних, лікувальних установ тощо.

Витрати на проживання, харчування та проїзд передбачаються за рахунок учасників поїздки.

Документи (перелік додається), необхідні для оформлення шенгенських віз, надсилаються до 7 жовтня 2016 року до Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» за адресою: 03062, м.Київ, вул. Щербаківського, 31/40, офіс 62 або надаються особисто після попередньої реєстрації за телефонами: 044-501-01-15, 044-400-43-01, 067-407-77-98, 096-596-14-12, 093-214-64-17, 050-447-49-68.

 Орієнтовний план поїздки «Гуманітарно-медична співпраця»

до Словаччини, Австрії, Італії, Словенії, Угорщини (30.10. – 7.11.2016 р.)

Дата

Час

Захід

30.10.2016

неділя

08.30

Виїзд з м. Ужгород (від залізничного вокзалу)

09.00-13.00

Перетин державного кордону (Україна-Словаччина)

13.00-16.00

Переїзд до м. Кошице (Словаччина), екскурсія «Старе місто – всесвітнє культурне надбання ЮНЕСКО», вільний час

16.00-18.00

Переїзд до м. Стара Любовня (Словаччина), поселення у готелі (передгір’я Високих Татр, курортний регіон)

18.00-19.00

Вечеря

19.00-20.30

Зустріч з представниками словацьких громадських організацій, органами місцевого самоврядування тощо

 

 

 

31.10.2016

понеділок

07.00-08.30

Сніданок

09.00-12.00

Відвідування Старолюбовнянської районної лікарні, ознайомлення з медичною інфраструктурою

13.00-14.00

Обід

14.00-17.30

Екскурсія до замку Любовнянський Град «Фортеця оборони кордонів Угорського королівства XIII ст.», відвідування парку «Нествиль» (історія традиційних ремесл, майстерства людей, інструментів народного господарства) (за бажанням)

18.00-19.00

Вечеря

01.11.2016

вівторок

07.00-08.00

Сніданок

08.00-14.00

Переїзд в м. Братислава (Словаччина)

14.00-15.00

Обід

15.00-17.30

Відвідування медичних, лікувальних установ, зустріч з представниками медичної спільноти 

18.00-20.00

Екскурсія «Братислава – місто коронації монархів»

02.11.2016

середа

07.00-08.00

Сніданок

08.00-09.30

Переїзд в м. Відень (Австрія)

09.30-14.00

Екскурсія «Відень – місто фантазій і симфоній», вільний час

14.00-18.00

Переїзд в м. Грац (Австрія), поселення у готелі

18.00-19.00

Вечеря

19.00-21.00

Екскурсія містом «Грац – столиця федеральної землі Штирія»

 

03.11.2016

четвер

07.00-08.00

Сніданок

08.00-15.00

Переїзд до м. Венеція (Італія), поселення у готелі

16.00-18.00

Екскурсія «Венеція загадкова, чарівна та закохана…»

18.00-21.00

Вечеря, вільний час

04.11.2016

п’ятниця

07.00-08.00

Сніданок

08.00-12.00

Переїзд до м. Любляни (Словенія)

12.30-15.00

Відвідування медичних, лікувальних закладів м. Любляни

15.30-19.00

Поселення у готелі, Оглядова екскурсія містом

19.00-22.00

Вечеря, вільний час

 

05.11.2016

субота

07.00-09.00

Сніданок

09.30-12.30

Екскурсія «Любляни – місто передгір’я Юлійських Альп»

13.00-17.30

Вільний час

18.00-20.00

Вечеря, спільна зустріч, вручення свідоцтв учасників поїздки

06.11.2016

неділя

07.00-08.00

Сніданок

08.00-16.00

Переїзд в м. Будапешт (Угорщина), поселення у готелі

16.00-21.00

Оглядова екскурсія містом, вечеря, вільний час

07.11.2016

понеділок

07.00-08.00

Сніданок

08.00-17.00

Переїзд до м. Ужгород, перетин кордону

18.00

Прибуття на залізничний вокзал м. Ужгород

 

ПЕРЕЛІК

документів, необхідних для оформлення шенгенської візи

 Керівники або супроводжуючі, повнолітні:

1) Оригінал закордонного паспорту громадянина України (термін дії паспорту як мінімум ще 3 місяці).

2) 2 кольорові фотокартки розміром 3,5х4,5 см на білому фоні, зроблені в анфас, з виразним поглядом та так, що б площа обличчя займала 70-80% фотокартки, без головного убору та з закритими вустами, зроблена не пізніше 6 місяців тому.

3) Ксерокопія першої сторінки (титулки) закордонного паспорту та попередніх шенгенських віз.

4) Ксерокопія усіх заповнених (з відмітками) сторінок внутрішнього паспорту громадянина України.

5) Довідка з місця роботи про посаду та розмір заробітної плати за останні шість місяців на фірмовому бланку організації, завірена печаткою.

6) Довідка /виписка з банку про наявність рахунку та залишок на ньому з мокрою печаткою банку.

7) Для студентів необхідна довідка з деканату, ксерокопія студентського квитка, завірена печаткою деканату та додатково – довідка /виписка з банку про наявність рахунку та залишок на ньому з мокрою печаткою банку.


Діти, неповнолітні:

1) Оригінал дитячого проїзного документу для виїзду за кордон або закордонного паспорту (термін дії як мінімум ще 3 місяці).

2) 2 кольорові фотокартки розміром 3,5х4,5 см на білому фоні, зроблені в анфас, з виразним поглядом та так, що б площа обличчя займала 70-80% фотокартки, без головного убору та з закритими вустами, зроблена не пізніше 6 місяців тому.

3) Ксерокопія першої сторінки (титулки) дитячого проїзного документу та попередніх шенгенських віз або закордонного паспорту.

4) Ксерокопія усіх заповнених (з відмітками) сторінок внутрішнього паспорту громадянина України (за наявності).

5) Копія свідоцтва про народження.

6) Нотаріальна заява (дозволу) на виїзд до Словацької Республіки з метою культурної діяльності від двох батьків.

7) Копії першої сторінки громадянського паспорту кожного з батьків.

8) Довідка про доходи з місця роботи одного з батьків.

9) Довідка /виписка з банку одного з батьків про наявність і залишок на рахунку з мокрою печаткою банку.

Увага! Документи для оформлення візи надсилаються до 7 жовтня 2016 року (найостанніший день надання) на адресу: 03062, м. Київ, вул. Щербаківського, 31/40, офіс 62 або надаються особисто, після попередньої реєстрації за телефонами: 044-501-01-15, 044-400-43-01, 067-407-77-98, 096-596-14-12, 093-214-64-17, 050-447-49-68.

 

 

НОВ�Н�