--------
Урядовий портал
Верховна Рада України
Конституційний Суд України
Урядова "гаряча лінія"
БЕЗвіз
Доступні ліки
Є ліки
Державний реєстр виборців
Житомирська ОДА
Три роки боротьби
Державна реєстраційна служба
Національне агенство з питань запобігання корупції
Антикорупційний портал
бюлетень КМУ
Державна служба України
teplo.gov.ua
інтерактивна карта
Енергоефективність Житомирщини
ОСББ
Національна дитяча "гаряча" лінія
Протидія торгівлі людьми
Зміни одне життя
« Оголошення

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади

Оголошення                        

Відповідно до вимог розділу IV глави 1 ст. 21, глави 2 ст. 22 та ст.23 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу»,  постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби»  та наказу сектору культури  Романівської райдержадміністрації від 07.07.16  №30 «Про оголошення проведення конкурсу на заміщення вакантної посади» сектор культури Романівської райдержадміністрації Житомирської області  оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади державного службовця  категорії «В»  – провідного спеціаліста сектору культури Романівської районної державної адміністрації.

УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного службовця категорії «В» - провідного спеціаліста сектору культури Романівської  райдержадміністрації Житомирської  області

Загальні умови

Посадові обов'язки

1.         Забезпечує реалізацію у районі державної політики  у сфері культури.

2.         Здійснює реалізацію заходів  з питань діловодства та виконавської дисципліни в підпорядкованих сектору установах.

3.         Разом з іншими підпорядкованими сектору установами бере участь у розробці планів основних організаційних заходів сектору,   які проводитимуться в районі.

4.       Бере    участь    у    розробці     проектів      нормативних     

та організаційно-правових документів.

5. Здійснює виконання вхідної та вихідної документації.

6. Готує проекти рішень, розпоряджень та пропозиції керівництва щодо виконання доручень органів виконавчої влади вищого рівня.

7. Готує проекти програм діяльності сектору, проекти планів роботи та проект річного звіту сектору, подає на затвердження завідувачу сектору особисті плани роботи.

8. Веде звітно-облікову документацію встановленого зразка.

            9. Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України  №109/2008р.  від 07.02.08р., організовує діяльність сектору в питаннях звернень громадян.

          10. Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 5 травня № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», забезпечує облік запитів на інформацію, документів, які містять публічну інформацію, обов’язкову реєстрацію таких документів, а також своєчасне їх оприлюднення на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

            11. Здійснює контроль  за здійсненням виконавчими комітетами селищних і сільських рад делегованих повноважень у сфері культури, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

12. Веде реєстр бібліотек, закладів клубного типу.

13.       Здійснює контроль за обліком військовозобов'язаних та їх бронюванням у секторі та у підпорядкованих сектору установах.

            14.       Відповідає за проведення роботи щодо     впровадження

заходів протипожежної безпеки та безпеки життєдіяльності.

            15. Відповідає за дотримання вимог законодавства з питань правової охорони комп’ютерних програм.

            16. Відповідає за своєчасне подання матеріалів для оновлення веб-сторінки районної державної адміністрації.

            17.Відповідає за ведення обліку, зберігання та використання документів з грифом «ДСК».        

18. Виконує інші функції відповідно до законодавства,

доручення завідуюча сектору.       

19. Готує проекти відповідей на звернення та заяви громадян, інших службових документів з питань віднесених до компетенції сектору.

20. Надає консультативну допомогу керівникам підвідомчих сектору культури установ з питань, що належать до його компетенції.

Умови оплати праці

 посадовий оклад – 2240 грн

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 на постійній основі

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4.Копії документів про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з 07.07.16р.  (з дня розміщення оголошення на офіційному веб-сайті Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях) по 06.08.16р.

Дата, час і місце проведення конкурсу

16 серпня 2016 року о 10  год 00 хв

Житомирська обл., смт.Романів, вул С.Лялевича, 2

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Маліновська Катерина Вікторівна

(04146) 2-28-83

orgviddil.romaniv@ukr.net

Лободзінська  Альона Федорівна

(04146) 2-19-77

viddilkultromaniv@ukr.net

 

Вимоги до професійної компетентності*

Загальні вимоги**

1

Освіта

вища  за освітнім  ступенем  магістра, спеціаліста або бакалавра

2

Досвід роботи

не потребує

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

 

Спеціальні вимоги***

1

Освіта

менеджмент організацій, діловодство, філолог, правознавство

2

Знання законодавства

Конституції України, ЗУ «Про державну службу», Кодекс законів про працю, ЗУ «Про місцеві державні адміністрації», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ЗУ «Про культуру», ЗУ «Про музеї та музейну справу», ЗУ «Про бібліотеки»

3

Професійні чи технічні знання

правила ділового етикету та ділової мови

4

Спеціальний досвід роботи

не потребує

5

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet)

6

Особистісні якості

активна життєва позиція, відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність, наполегливість, орієнтація на саморозвиток, креативність та ініціативність, вміння працювати в стресових ситуаціях, якісне виконання поставлених завдань, командна робота та взаємодія, сприйняття змін, компетентність, прагнення до самовдосконалення та підвищення фахового рівня.

       

 

НОВ�Н�