« Новини

Інформаційно-роз’яснювальний матеріал

Постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року №509 “Про перелік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України  та районів проведення антитерористичної операції” затверджено Порядок оформлення та видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України  та районів проведення антитерористичної операції, яким передбачено механізм видачі довідки.

 

Ця довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям  та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території України  та районів проведення антитерористичної операції (далі – особа, яка переміщується).

Для отримання довідки повнолітня особа, яка переміщується звертається до органу соціального захисту населення із заявою про взяття на облік, форма якої затверджена Міністерством соціальної політики.

Особа, яка звернулася за отриманням довідки про взяття на облік пред’являє:

громадянин України – паспорт громадянина Україна або інший документ, що посвідчує особу;

іноземець або особа без громадянства – паспортний документ, посвідку на постійне проживання.

ідентифікаційний номер, свідоцтва про народження дітей;

У день подання заяви безоплатно видається довідка про взяття на облік особи, яка переміщується.

Заявнику може бути відмовлено у видачі довідки, якщо:

відсутні обставини, що спричинили переміщення особи з тимчасово окупованої території України  та районів проведення антитерористичної операції;

втрачено або викрадено документи, що посвідчують особу, яка переміщується, та підтверджують громадянство України, до їх відновлення.

У разі зміни місця тимчасового перебування заявник звертається за видачею довідки до іншого уповноваженого органу, а раніше видана довідка вилучається, про що вносяться відповідні зміни до Єдиної інформаційної бази даних про взятих на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України  та районів проведення антитерористичної операції.

Постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року №505, яка набрала чинності з 7 жовтня 2014 року  передбачено надання адресної допомоги  для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, переміщеним особам, які обліковані органами соціального захисту населення, з дня звернення за її призначенням  та виплачуватиметься по місяць зняття з  такого обліку включно, але не більше ніж шість місяців. Призначення та виплата цієї грошової допомоги здійснюється органами соціального захисту населення за фактичним місцем проживання (перебування) за заявою рекомендованої форми.

Грошова допомога надається у таких розмірах:

- для непрацездатних осіб  (пенсіонери, інваліди, діти) – 884 гривні на одну особу;

- для непрацездатних осіб – 442 гривні на одну особу.

Загальна сума допомоги на сім’ю не може перевищувати 2400 гривень.

Для отримання грошової допомоги уповноважений представник сім’ї звертається до органу соціального захисту населення за місцем фактичного проживання із відповідною  заявою та пред’являє паспорт громадянина України та довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються. До заяви додається копія свідоцтва про одруження, копії свідоцтв про народження дітей та письмова згода  довільної форми про виплату допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї та згода на обробку персональних даних.

НОВ�Н�