« Новини

З 1 жовтня послуги міграційної та реєстраційної служб будуть надаватися через центри адмінпослуг

З 1 жовтня окремі послуги підрозділів міграційної та реєстраційної служб будуть надаватися виключно через центри адмінпослуг

Стан роботи центрів надання адміністративних послуг обговорювався під час селекторної наради, яку 29 вересня провів Віце-прем’єр-міністр України Володимир Гройсман. Він нагадав, що постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року до переліку послуг, які надаються цими центрами, включено, зокрема реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, видача та оформлення паспортів тощо. З 1 жовтня поточного року вводяться нові норми, згідно з якими окремі послуги, що надаються підрозділами міграційної та реєстраційної служб, будуть надаватися виключно через утворені місцевими державними адміністраціями центри надання адміністративних послуг. Зокрема, мова йде про оформлення та видачу паспорта громадянина України, у тому числі у зв’язку зі зміною прізвища та замість пошкодженого, втраченого або викраденого документа, вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку, реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання та місця перебування особи, а також видачу довідки про реєстрацію місця проживання та місця перебування тощо.

Як зазначалося під час наради, в Україні створені та розпочали роботу 647 центрів надання адміністративних послуг. Повноцінні якісні послуги громадяни можуть отримати тільки у 70 центрах (11%), оскільки там працюють фахові спеціалісти і площа приміщень відповідає мінімально встановленим вимогам. Лише в 67% установ виконується графік приймання відвідувачів. Найбільш чутливим питанням у роботі центрів зараз є запровадження з 1 жовтня надання послуг територіальними органами Державної реєстраційної служби та Державної міграційної служби. Проведений аналіз показує, що в жодній з областей надання послуг не організоване належним чином. Саме тому це питання потребує нагального вирішення.

В першу чергу має повноцінно запрацювати система «єдиного вікна». До неї потрібно переходити поступово, через запровадження так званого «єдиного офісу».

У кожному районі і місті обласного значення Житомирської області створено і налагоджено роботу центру надання адміністративних послуг. Про це повідомив під час селекторної наради перший заступник голови облдержадміністрації Геннадій Дмитренко. Налагоджена співпраця з територіальними органами Держземагентства та Держгірпромнагляду. Виникають питання щодо фінансування та створення робочих місць. Працівники центрів намагаються надавати послуги за всіма зверненнями, що надходять від громадян.

 

Прес-служба облдержадміністрації


НОВ�Н�