« Новини

Про сприяння розвитку підприємництва

Рада голів державних адміністрацій інформує:
"Про сприяння розвитку підприємництва"

Згідно з ст. 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» до відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить вирішення економічних питань, зокрема:

а) управління майном, приватизації, сприяння розвитку підприємництва та здійснення державної регуляторної політики;

б) промисловості, сільського господарства, будівництва, транспорту і зв'язку.

Сприяння місцевої державної адміністрації розвитку підприємництва є безпосереднім повноваженням держадміністрації згідно з чинним законодавством.

З метою сприяння в роботі місцевим державним адміністраціям, а також надання безкоштовної допомоги підприємствам України під час економічної кризи, Рада голів державних адміністрацій, у рамках договору про співпрацю з оператором ринку ІТ-послуг компанією ІЛ ІТ ОКОиР, інформує про можливість для кожного підприємства отримати програмне забезпечення -СКМ-систему (система управління взаємовідношеннями з клієнтами).

Підприємства мають змогу отримати СКМ-систему на безкоштовних засадах.

Сплата за ліцензію не стягується.

Оплачувати підключення додаткових робочих місць не потрібно.

Дана версія СКМ-системи розрахована на підприємства малого та середнього бізнесу, може бути використана підприємцями і підприємствами аграрного сектору та інших галузей економіки.

СКМ-система - це всі бізнес-процеси підприємства в одному онлайн сервісі, з доступом 24 години на добу. Це також можливість керування підприємством, бізнес-процесами та відношеннями з клієнтами з будь-якого місця у світі за допомогою мобільних пристроїв.

Підприємство отримує:

  • онлайн планувальник завдань для свого персоналу, а також контроль над їх виконанням;
    • систему   обліку   всіх   своїх   контрагентів,   а   також   облік   товарів   та   послуг,   що пропонуються підприємством або потрібні підприємству;
  • облік Замовлень, Проектів, Угод підприємства;
  • облік рахунків, контрактів, актів/накладних по угодам;
  • облік фінансів;
  • хмарне збереження файлів;
  • електронний журнал вхідної та вихідної кореспонденції;
  • внутрісистемний обмін повідомленнями між працівниками; карточки обліку персоналу; табель обліку робочого часу; звіти по угодам та роботі кожного працівника;
  • адміністративну систему з обмеженням рівня доступу до інформації у СКМ;
  • доступ до необхідної інформації підприємства з будь-якого місця у світі  в режимі

     •    доступ   до   інформації   за   допомогою   персонального   комп'ютеру,   планшету або мобільного телефону.

Більш детальну інформацію щодо переваг, вигоди, необхідності, функціональних можливостях СЯМ-системи від Ш ІТ СКОІІР, а також отримати доступ до демо-версії Системи можливо за гіперпосиланням:

httр://www.іjіgruр.соm/гu/сrm.html .

Мета: надати можливість кожному підприємцю і підприємству отримати високоефективні інформаційні та інноваційні технології для ведення бізнесу за доступною ціною.

Контакти IJI IT GROUP для зв'язку:

Тел. +38(044)360-62-61, +38(050)380-14-56, +38(093)986-84-02.

Е-mаіl: іnbох@іjіgгоuр.соm .

httр://www.іjіgгоuр.соm .

НОВ�Н�